Monday, July 6, 2015

Tom și Jerry în Realitate :))))

Ahahahahha, de când nu am mai râs așa !!!

În clipa în care am văzut pentru prima dată acest videoclip vă dau cuvântul de onoare că am fost EXTREM de amuzat de ceea ce se întâmplă în clip. Păi cum mă e posibil ca această pisicuță să nu se poată bucura de o masă copioasă din cauza acestui mic hoțoman care tot încearcă să îi fure mâncarea??

Păi eu aș zice în felul următor, pisica trebuia să îi dea o labă șoricelului în clipa în care observa că acesta își bagă nasul unde nu îi fierbe oala și cu siguranță că șoricelul ar fi dat înapoi și și-ar fi văzut de treaba lui și dacă totuși ar mai fi încercat a doua oară să facă același lucru, pisicuța ar fi trebuit să îi răspundă cu aceași metodă și eu unul sunt sigur că a treia oară nu ar mai fi avut curaj să reacționeze în felul acesta

Dar ce face pisicuța? În momentul în care observă că asta micu își bagă nasul unde nu-i fierbe oala, ea îi permite să îi mănânce din măncare, șoricelul văzând ce se întâmplă, prinde și mai mult curaj și începe să mănânce și mai mult, mai exact să îi bea tot lăpticul pisicii. Aici puteți vedea fața pisicii oarecum stupefiată zicându-și ”Bă dar ce se întâmplă aici??” și finalul? ce se întâmplă la final? Ei bine, vă las pe voi să vedeți și să vă dați cu părerea dacă pisicuța a reacționat corect sau nu.

No comments:

Post a Comment