Monday, July 13, 2015

A Pus-o să Zică ”12 Luni” în Estoniană - Când A Auzit Răspunsul A LEȘINAT de RÂS :))))

Acesta nu este răspunsul la care te-ai aștepta să îl primești, NU NU NU, deloc nu este, la început când m-am uitat am crezut că este o glumă, cum că niște persoane care doresc să facă vizualizări pe internet, au luat 2 fete și le-au spus că trebuie să găsească o traducere amuzantă pentru aceste cuvinte, sau totul s-a întâmplat încercând să facă mișto unii de ceilalți, dar nu, am fost nevoit să verific pe internet dacă cumva acesta este răspunsul și într-adevăr așa este.

Din păcate, nu am putut să scriu traducerea aici pe blog deoarece este una cam deochiată și nu intră în tiparele cuvintelor pe care noi le afișăm aici, însă cu siguranță puteți să vă uitați la videoclip și tocmai de aceea, nu am postat doar un singur videoclip ci am ales să vă delectăm cu două clipuri pentru a dovedi veridicitatea acestei traduceri, și în final așa a fost trebuia să ne lăsăm încrezuți din prima în fetele din primul videoclip însă niciodată nu strică să ai o sursă alternativă de verificare.

Deci treaba a stat în felul următor, noi am găsit mai întâi acest videoclip pe care îl puteți vedea afișat mai sus, pentru ca mai apoi să dăm și de fata din videoclipul de mai jos care ne-a făcut o deosebită plăcere să o auzim și de aceea le-am distribuit pe ambele videoclipuri pe pagina noastră și din punctul de federe că a trebuit să le verificăm traducerea primelor două fete și în altă parte.

Deci da, acum așteptăm bărbații, care sunt plăcut impresionați de această traducere să ne lase comentariile lor în legătură cu ceea ce s-a văzut în videoclipurile de mai sus, în cazul în care nu ați înțeles suta la sută expresia, puteți să vizionați videoclipul încă o dată, până când veți înțelege sau dacă nu, lăsați un comentariu pe linkul de facebook și vă vom dumeri noi sau alți prieten cu exactitate.

No comments:

Post a Comment