Sunday, July 19, 2015

BMW X6 VS Niva ! Fii Atent ce se Întâmplă !!!

CE se ÎNTÂMPLĂ AICI !!! Vai măiculița mea! Dacă ar fi fost să mă pui în locul celor prezenți cred că aș fi fost una dintre persoanele care ar fi aplaudat cel mai mult evoluția acestor două mașin. Este absolut genial modul în care acestea pot să se comporte pe noroiul rusesc și aș putea în același timp să apreciez modul în care a avansat tehnologia în ultimii ani, și ce modele excepțioanel de mașini au început să iasă pe piață, dacă ar fi fost să punem o persoană de acum 100 de ani să își imagineze cum vor avansa mașinile, cu siguranță aceasta nu ar fi putut să ajungă atât de departe cu imaginația

Dar gândiți-vă ce se va întâmpla peste încă 100 de ani dacă până aici s-a ajuns, oare putem noi să ne imaginăm ceea ce se va întâmpla peste o bucată atât de lungă de timp? Eu zic ca nu, cu greu am putea face așa ceva, și cu siguranță am fi puși în aceași ipostază pe care l-am pus noi cu un paragraf mai înainte pe al nostru personaj ce se afla cu 100 de ani în trecut față de noi.

Totuși pe lângă aceste fapte, să luăm în considerare și natura omului care în momentul în care pune mâna pe ceva care îi trezește interesul, nu se lasă până nu se exprimă în toate modurile posibile cu acel obiect, spre exemplu mie mi se pare absolut genială metoda prin care s-au gândit acești ruși să își tureze mașinile, ar fi fost și mai de râs dacă ar fi rămas împotmoliți în acel nămol care îți ajungea până la genunchi (vorba vine) și cu siguranță atunci ar fi avut nevoie de cealaltă mașină ca să o dezîmpotmolească pe prima(o exista cuvântul asta?).

În orice caz, toate aceste evenimente și această întrecere m-a făcut să mă uit până la finalul clipului și să fiu tare entuziasmat de ceea ce a avut loc acolo, o întrecere pe cinste între doi mastodonți, dacă putem să le zicem așa.

No comments:

Post a Comment