Wednesday, July 22, 2015

Top 10 Cele Mai Mari Animale Ale Tuturor Timpurilor !!!

Nu pot să îmi dau seama ce păianjen este acela de la sfârșit deoarece eu în viața mea nu am mai văzut așa ceva!!! Deci dacă îți intră drăcia aia în casă(bine putem să excludem această variantă din start luând în considerare că un astfel de specimen și-ar putea face apariția doar prin pădurile Amazoniene sau cine știe, singura zonă în care eu văd că ar mai putea să apară, desigur unde să fie și o populație de oameni, este în Australia, da definitiv acolo poate apărea un astfel de specimen la câte drăcii pot fi găsite în acea zonă) nici nu ști cum să te lepezi de un astfel de individ, deja îl putem considera individ la ce anvergură are.

Nici nu vreau să îmi imaginez situația în care ajungi să fii pus în momentul în care dai nas în nas cu un astfel de specimen, mai degrabă chemi salvarea să te ia mai repede din casă, deoarece nu cred că vei putea să reacționezi altfel văzându-l, decât prin leșin, leșinul rămânând cea mai viabilă variantă. Însă să trecem peste acest specimen, și șarpele de la mijlocul videoclipului ce a fost observat în apele Americii de Sud, cu siguranță este încă o apariție notabilă în lista noastră.

Cel puțin cu un astfel de șarpe cu siguranță nu te poți intersecta decât dacă cauți pericolul cu lumânarea, ca să zic așa, și începi să te aventurezi în tot felul de excursii prin puncte izolate de civilizația umană de pe Pământ. În rest ce ar mai fi demn de notat sunt cele două specii de căței care apar în videoclip și cu siguranță primul animal cu care ne întâlnim, care din punctul meu de vedere cu siguranță este un taur la ce pachet AMG are :)) însă nu îi văd coarnele ceea ce mă pune pe gânduri. În orice caz, vizionarea acestui videoclip vă va dumiri despre ceea ce vorbesc.

No comments:

Post a Comment