Sunday, July 12, 2015

Cel Mai PUTERNIC CAL din LUME ! TRAGE ca un TRACTOR !!!

BĂI BĂIATULE !!! Stai să mă calmez nițel... Eu în viața mea nu am mai văzut un cal să tragă atât de puternic precum acesta, păi pe asta dacă îl pui cap la cap cu un tractor, cât poate și el, reușește să țină piept fără nici cea mai mică problemă cu tot dinadinsul în fața tractorului.

Păi gândește-te să ai așa un căluț în prăvălie! Gândește-te ce poate face un astfel de căluț! Însă din păcate cred că acest gând ar fi un pic cam îndepărtat de adevăr, deoarece cu siguranță un astfel de căluț nu doar că pentru a face rost de unul din specia sa ar costa foarte mult, ci și să îl îngrijești ar costa tot la fel de mult. Însă noi putem privi uimiți cum acesta ia parte la tot felul de concursuri diferite, care îi impun probe din ce în ce mai stricte și mai dificile de la care nu te poți abate cu greu, și ești nevoit ca și ”hamal” să ridici greutăți considerabile și să fii mereu cu un pas înaintea concurenței.

Dacă eu unul aș fi avut un astfel de cal, nici nu l-aș fi pus să care sau să tragă de tot felul de obiecte prin preajma sa, mai că aș fi zis că l-aș fi lăsat liber, însă aceasta mi-ar fi un pic cam dificil, și probabil m-ați întreba acum de ce să fie cam dificil, și eu ar trebui să vin cu un argument serios. Păi în momentul în care anumite lucruri sunt lăsate pe Pământ cu un scop, ce rost are să intervenim noi și să schimbăm scopul cu care ele sunt lăsate. Este clar că, caii sunt lăsați pe Pământ să care și să ajute la treburile casnice, unii, cu siguranță și nu toți.

Ei bine, și oare acest cal sub ce scop o fi lăsat pe Pământ? Eu zic că din momentul în care este cel mai puternic cal din lume, aceasta este menirea sa, și din moment ce își face treaba exact cum trebuie, nu ar trebui noi să ne împotrivim la cele ce a fost zămislit să facă în viață, și să îl lăsăm să își ducă crucea, ca să zic așa, mai departe.

No comments:

Post a Comment