Tuesday, July 21, 2015

Când Am Văzut Că Pune Pastă De Dinți Pe Mașină Am Zis Că E Nebun - DAR Stai Să Vezi Rezultatul !!!

Dacă ești ca mine și majoritatea bărbaților te vei mândri întotdeauna cu mașina ta. Eu personal consider că mașina este unul dintre lucrurile din posesia mea cele mai de preț și la fel ca și pentru celelalte consider că trebuie să am grijă de ea și să mai meșteresc din când în când dacă mai apare vreo problemă.

Deși spăl destul de des mașina la spălătorie am remarcat în ultima perioadă că farurile au început să se îngălbenească, așa că am început să caut o soluție pentru a scăpa de această problemă. După o lungă căutare pe internet am rămas surprins să aflu că soluția era mai la îndemână decât mă așteptam.

Nu te-ai fi așteptat niciodată ca banala pastă de dinți și periuța de dinți să îți aducă atâtea avantaje afară de cele pentru care sunt ele în mod normal comercializate. După cum vedeți în imaginile prezentat bărbatul acesta folosește tipul de pastă de dinți Colgate Whitening. Acest tip de pastă de dinți se găsește și pe piața din românia deci nu veți avea probleme în a o procura.

Procesul este simplu începeți prin a aplica pasta de dinți pe farul oxidat și întindeți pe toată suprafața acestuia până nu mai rămâne nici un loc neacoperit. Odată ce ați făcut acest proces urmează să luați o periuță de dinți pe care nu o veți mai folosi după acest proces și să periați intens întoate colțurile și crăpăturile. Apoi utilizați un spray cu apă rece și pentru curățare completă folosiți un prosop de hartie. După ce ați înlăturat toată pasta de dinți și farul și-a recăpătat luciul puteți să utilizați o ceară specială pentru a preveni să se oxideze din nou după o perioadă.

Chiar dacă pare o soluție rudimentară ea funcționează cu succes 100% și vă recomand să o utilizați cu toată încrederea dacă aveți și voi astfel de probleme.

No comments:

Post a Comment