Wednesday, July 22, 2015

Armele Viitorului 2015 !!!

Cu așa ceva, cu o astfel de armă, la bordul unui elicopter, cucerești o țară întreagă, pur și simplu un experiment al celor de la Discovery ne arată cât de îndepărtate au ajuns strategiile militare în momentul de față. Din fericire tot acest experiment a fost realizat fără ca vreo persoană să ajungă să fie rănită sau să pățească ceva, probabil este doar un fel de propagandă al unor anumite entități pentru a-și arăta valoarea în momentul de față pe această piață, ca să zic așa.

Vorba prezentatorului, ”Simți o bucurie ieșită din comun în momentul în care ești în preajma unei astfel de arme, însă norocul meu este că mă aflu în spate, și nu pe câmpul de luptă, adică exact în bătaia ei.” Și da, pot să confirm, mai exact poate confirma oricine ajunge să se uite la acest videoclip până la final că o astfel de prezență, să fii inamicul unei astfel de arme este sinucidere curată, nu văd cum ai putea scăpa de pe urma unui asalt în cazul în care nu ai o ascunzătoare bine pusă la punct, la mulți metri sub pământ spre exemplu.

AStfel de emisiuni din punctul meu de vedere sunt utile, personal nu consider nevoia folosirii unei astfel de mașinării deoarece nu cred că sensul nostru pe Pământ este să ne certăm unii cu ceilalți până a ajunge în punctul de a ne extermina cu toții. Și da, probabil îmi veți spune că dușmanii așa trebuie tratați, iar eu vă voi răspunde cu un citat din Gandhi care spunea că ”Ochi pentru ochi și toată lumea rămâne oarbă.” Și aici eu cred că ar trebui privit mai adânc sensul acestei zicale decât am face-o la o primă vedere.

No comments:

Post a Comment