Friday, July 10, 2015

Nebunul asta prinde IEPURI SĂLBATICI cu MÂINILE GOALE, folosind ȘERPI drept momeală

M-am uitat la întreg clipul și nici acum nu-mi vine să cred ce poate să facă acest bărbat! Este absolut incredibil modul în care acesta s-a depășit pe el însuși în încercarea de a prinde iepuri cu mâinile goale, acum să fim serioși, mie mi se pare extrem, dar ce zic extrem, incredibil de greu, să prinzi iepuri cu mâinile goale, el se mai și ajută de șerpi. Acum desigur, ar fi unii dintre voi care ar putea aici să vină cu argumentul ”Păi șerpii îl ajută să prindă iepuri, practic sunt o unealtă și nu un impediment.” Cu siguranță, sunt o unealtă precum și focul o poți considera o unealtă în dezvoltarea omenirii, însă ai văzut ce se întâmplă în momentul în care ești o clipă neatent în preajma unui foc? S-au scris și multe zicale în această privință și una o putem așterne și noi aici și anume ”Nu te juca cu focul.”

Deci dacă ar fi să transpunem zicala de mai sus în cadrul videoclipului nostru, am putea spune ”Nu te juca cu șerpii” Și totuși ce face omul nostru? Ei bine, el reușește să se folosesască de aproximativ 5-7 șerpi(care nu știm încă dacă sunt veninoși sau nu) și cu ajutorul lor ajunge să își facă de cap pe teritoriul iepurașilor.

Da, de ce zic să își facă de cap? Păi pentru că imaginați-vă acolo unde s-a dus el pentru a prinde iepuri, aceștia sunt în habitatul lor natural, și el le aduce o grămadă de șerpi pe care băgându-i prin tot felul de ascunzișiuri, reușește să dea de cap problemei ”Unde sunt iepurii.” Și până la urmă să îi scoată de acolo vii și nevătămați din a lor ascunzătoare secretă în care nu poți intra decât până la capătul brațului, deci cam până unde se termină bicepsul ca să zicem așa, până la umăr, din câte am văzut eu.

Acuma mie mi se pare ceva de pe altă planetă să poți mânui 5-7 șerpi fără nici cea mai mică dificultate și în același timp să vorbești la cameră, și să mai prinzi și iepuri cu ajutorul lor. Bărbatul asta trebuie să se fi antrenat o grămadă de ore pentru a realiza ce tocmai a realizat și nu e de mirare că dacă stai să-l cauți pe internet, are tot felul de programe care sunt și fac parte din aceași categorie și anume trăitul în medii libere, păduri, podișuri, etc etc.

No comments:

Post a Comment