Monday, July 27, 2015

Ce se Întâmplă Când Tragi cu un Pistol cu Electroșocuri Într-o Cadă Plină cu Apă

Ia fii atent! Niciodată nu m-am gândit la un așa experiment, să încerci să tragi cu un pistol cu electroșocuri într-o cadă care este plină cu apă, deși mereu pot să spun că am fost curios să aflu un rezultat la o astfel de întâmplare, însă niciodată nu mi-a trecut prin minte chiar să o pun la încercare, în primul rând pentru că mi s-ar părea că aș irosi prea mulți bani pe un pistol cu electroșocuri doar pentru a face un astfel de experiment, fără să fiu nevoit să îl mai folosesc după aceea la altceva, și negăsindu-i nicio utilitate ar fi însemnat că arunc banii pe geam doar pentru o singură zi de ”distracție” - nici nu știu dacă pot să o numesc așa...

În al doilea rând probabil că mi s-ar fi făcut teamă ca în momentul în care curentez apa, să nu se întâmple vreo prostie, cine știe ce, sau mai exact după ce voi dori să recuperez acele ”gloanțe” deși nu sunt sigur că așa se numesc, din apă cu siguranță că acela ar fi fost un moment tensionat la care ar fi trebuit să mă aștept. Însă se pare că această persoană chiar s-a dorit doritoare să afle ce se poate întâmpla în momentul în care încerci să tragi cu o astfel de armă într-o cadă plină cu apă.

Acuma rezultatul ar fi fost foarte interesant de dezvăluit aici, în textul acestui articol, însă sunt nevoit să vă las să vă uitați la întreg videoclipul pentru a putea să observați singuri ceea ce s-a întâmplat, nu aș putea să stric această bucurie, însă vă pot spune că mă tentează și pe mine să aflu pe viu cum s-ar comporta apa și mai exact cum ar decurge întregul experiment în cazul în care aș încerca și eu așa ceva. Așadar dacă sunteți interesați să observați ce se întâmplă, priviți videoclipul și cu siguranță veți fi plăcut impresionați.

No comments:

Post a Comment