Monday, July 13, 2015

Un Turist Filma Plaja - Dintr-odată au Ieșit Chestiile Astea din Apă

Acesta este un eveniment EXTRAORDINAR de RAR !!! Trebuie să vă spun că am rămas total impresionat de modul în care au reacționat oamenii în clipa în care au observat ceea ce se întâmplă cu săracele animale ce au naufragiat fără să dorească pe plajă. Dacă peste tot și în toate condițiile lumea s-ar comporta exact așa cum s-au comportat aceste persoane în aceste circumstanțe, eu sunt sigur că această lume ar fi mult mai puțin plină de suferințele pe care noi înșine ni le cauzăm și mai multe evenimente din cele comune pe care le auzim la buletinele știrilor de la televizor sau ale știrilor de pe internet.

După cum am spus și în paragraful anterior, acest eveniment este unul cu care nu prea ne întâlnim, darămite să mai fie și filmat de către cineva și surprins pentru posteritate pe internet, și ne vom putea bucura și noi, mai târziu, și copiii noștri se vor putea bucura de aceste imagini. Sunt tare curios dacă poate cineva sau mai exact vreau să spun, dacă știe cineva să explice comportamentul delfinilor, motivul din spatele deciziei de a ”acosta” la mal. Acum eu pot intui că un astfel de motiv ar fi că s-au rătăcit, deși îmi vine cam greu să cred așa ceva.

Acum am citit o glumiță pe un site în legătură cu acești delfini care chiar m-a amuzat, și anume ”Ia uită-te la săracii delfini vroiau să evolueze în animale terestre și proștii aia de oameni nu le-au lăsat.” Haha, am râs, un pic. Acum ce pot să zic, eu sunt foarte fericit de reacția oamenilor care dau dovadă că există un minim de omenie în noi, și cred mai mult ca sigur că esența fiecărui om este să fie bun, bunătatea.

Și nu uitați, în cazul în care cineva știe care ar putea fi motivul unui astfel de comportament din partea delfinilor, vă invităm să comentați mai jos în secțiunea comentariilor blogului. Vă mulțumim.

No comments:

Post a Comment