Wednesday, July 22, 2015

Ai zgârieturi pe mașină?? Fii atent cea mai IEFTINĂ metodă să scapi de ele!

N-am crezut la început, am zis că sigur este o păcăleală, cum ar putea un așa Spray să îmi rezolve mie toate problemele cu zgârieturile de pe mașină? Nu vă gândiți, am mașina varză, vraiște făcută, nu știu prin ce circumstanțe a ajuns să fie zgâriată în halul asta, însă ce e drept este că mașina mea este făcută pardaf de tot felul de greșeli de conducere sau de cheile celor rău intenționați. Și am zis să îmi arunc o privire asupra acestui clip, până la urmă ce am de pierdut dacă mă uit? Și în plus câștigul ar putea fii mult mai benefic decât cele 2-3 minute pe care le-aș pierde dacă aș viziona întregul clip și nu aș observa nimic notabil.

Zis și făcut, am dat click și am zis să vedem ce ne rezervă viitorul. Aici m-am întâlnit cu hackerul nebun rus, care ne-a mai arătat o grămadă de experimente, dintre care majoritatea vă pot spune că au fost destul de interesante, nu prea am avut surprize neplăcute din partea lui, a avut unele cu un fel de gaz lichefiat, altele cu modul în care îți poți scoate șmecherește tricoul cu o singură mână, în fine, nu merită acum să le trecem pe toate în reviste însă ceea ce este cert este că omul prezintă majoritatea lucrurilor având o bază în spate, adică mai pe românește nu vorbește gura fără el, se bazează pe ceva când își scoate la vedere videoclipurile.

Și deci da, când l-am văzut, mi-a inspirat o anumită doză de încredere prezența sa, iar mai apoi am observat ceea ce s-a întâmplat cu mașina, hai să zicem că omul ar fi putut fi primit o sumă de bani din partea producătorilor de acest WD 40 să prezinte într-o lumină bună produsul lor, așa că am decis să mă uit în secțiunea comentariilor unde am văzut păreri cu totul și cu totul polarizate, unii spun că îți iei vopseaua de pe mașină, mai exact riști să ți se ia vopseaua de pe mașină dacă folosești așa ceva, în timp ce alții îi mulțumesc pentru sfatul acordat... Acum decizia rămâne în mâinile voastre, dacă vreți să comandați un astfel de produs sau nu.

No comments:

Post a Comment