Friday, July 17, 2015

La Început Credeam Că E Un Magician Obișnuit, ÎNSĂ Ce Face După E IREAL !!!

Mulți dintre noi în copilărie am fost probabil fascinați de micile trucuri ale unor așa ziși magicieni care se prezentau în fața noastră la diverse evenimente și avea darul de a ne impresiona total cu magiile lor. Totuși cu trecerea anilor trucurile care odinioară ne impresionau nu au mai avut secrete în fața noastră pentru că mulți dintre noi am descoperit că acestea erau simple iluzii și nu magie adevărată. Asta probabil pe mulți i-a făcut să se simtă păcăliți și să nu mai creadă sau să fie impresionați în continuare de cei care se intitilează magicieni.

La fel de sceptic am fost și eu în ceea ce privește astfel de persoane până când am urmărit acest videoclip și mi-am dat seama că magia poate fi ridicată la rangul de artă și că există și magicieni adevărați în această branșă. Este cazul bărbatului din imagini care într-adevăr se poate numi un maestru al iluziei și care îi va impresiona cu siguranță și pe cei mai sceptici dintre dumneavoastră.

Tânărul magician se numește Shin Lim și este considerat de către cei ce l-au văzut și îl promovează drept o vedetă internațională. Acesta este născut în Canada dar copilăria și-a petrecut-o în Singapore. Totuși la vârsta de unsprezece ani acesta s-a mutat împreună cu familia lui în statul american Massachusetts. Când avea 16 ani, fratele mai mare al lui Shin i-a arătat acestuia un truc banal cu cărți de joc dar aceasta a fost probabil scânteia care a declanșat în sufletul lui pasiunea și dorința de a cunoaște mai multe despre arta magiei. Așadar acesta s-a apucat de muncă cu multă determinare pentru a ajunge astăzi unul dintre cei mai influenți și mai cunoscuți magicieni ai planetei noastre.

În intrevalul a mai puțin de 4 ani de zile shin a reușit să dobândească un număr impresionant de premii și diplome. Lucrul acesta a atras atenția organizatorilor de mari evenimente care l-au transformat în cel mai dorit magician de pe întreaga planetă pentru a da reprezentații .

No comments:

Post a Comment