Tuesday, July 28, 2015

Filma Aiurea Clădirea, Habar n-avea că în 5 Secunde Avea să Facă Filmarea Vieții

Asta e culmea, în viața mea eu unul n-am mai văzut așa ceva, păi cât noroc (Să fie noroc asta oare??) să ai să filmezi aiurea cu mobilul și când colo să vezi minune, să te trezești filmând ditamai drăcia! Pe acest bărbat habar n-am cum să îl numesc... să îl numesc norocos pentru că a putut să filmeze cum întreaga clădire se prăpădește peste acele sărace persoane care nu au absolut nicio vină? Sau să îl numesc ghinionist pentru că a putut asista la o astfel de întâmplare?

Nu mă pot hotărî, însă ce este drept, veți veni cu argumente în favoarea naturii, ”Păi ce domne, nu îl vezi pe ala pe escavator cum lucra la clădire, oare ce te așteptai să se întâmple.” În acest caz, corect, nu am foarte multe argumente pe care să le pot introduce în ecuație, deoarece în cazul în care acel muncitor într-adevăr încerca să dărâme un stâlp de susținere al clădirii, cu siguranță că este vinovat în mare măsură pentru cele întâmplate în această scenă.

Dar ce să mai zicem, cum să ne mai supărăm pe acea persoană, priviți și voi ce se întâmplă, după ce clădirea a început să se prăbușească, acesta, săracul, a luat-o la fugă de la volanul escavatorului pe care îl conducea și și-a căutat adăpost... Unde?... Că nicăieri nu te mai puteai feri de o astfel de calamitate într-un timp atât de scurt, și din păcate, persoana respectivă, în cazul în care ar fi acționat din proprie inițiativă în demersul său, merită să își plătească greșeala, deși eu zic că este un preț prea mare cel plătit pentru o astfel de acțiune, însă dacă nu a fost intenția lui și doar a acționat în baza unui ordin din partea superiorului său, acesta ar trebui să plătească în instanță.

No comments:

Post a Comment