Thursday, July 30, 2015

I-au Dat Moșului un Buștean, Când am Văzut ce Face la Sfârșit am Zis că Nu e Adevărat !!!

Pe bune?? Cât talent poți să ai să realizezi așa ceva?? Hai că mai sculptează omul una, alta, însă acest bărbat chiar s-a depășit pe sine însuși, a reușit să realizeze o capodoperă personală, sau cine știe, poate că acesta a mai realizat tot felul de astfel de obiecte și este un bun cunoscător al acestei arte iar această operă pentru el nu este nimic special. Este clar după modul în care operează că aceasta nu este pentru prima dată în viață când realizează așa ceva și că o astfel de îndemânare nu poate fi decât o operă după multe altele.

Și ce înseamnă, cât avantaj îți poate aduce o astfel de aptitudine, mai exact omul acesta și-a transformat aptitudinea într-o calitate de care se folosește în viață pentru a-și înfrumuseța mediul înconjurător și nu numai, poate că această persoană își coiește un mod de trai prin metodele sale, și tot sculptând lucruri, poate, zic poate, reușind să le vândă, va ajunge într-o zi să își deschidă propriul business cu articole confecționate de el însuși, desigur noi vorbim acum într-un caz ipotetic, în măsura în care și această persoană dorește să se îndrepte în această direcție.

Dar poate omul realizează aceste obiecte doar pentru hobby-ul său personal și nu o face de dragul unui câștig material, atunci ați putea spune că ceea ce realizează este cam o risipă de energie și de material, iar eu nu vă voi putea contrazice în totalitate deoarece nu am argumentele necesare pentru a face așa ceva, ci doar pot să îmi asum părerea, pe care am postat-o și în titlul articolului, cum că obiectul realizat de el la final, din punctul meu de vedere mi-a întrecut orice așteptare

No comments:

Post a Comment