Friday, July 10, 2015

Nevasta l-a Înșelat cu Cavalerul de Onoare - Reacția Mirelui Este MONUMENTALĂ !!!

INCREDIBIL !!! O reglare de conturi mai tare decât aceasta vă dau cuvântul meu de onoare că eu n-am mai văzut în viața mea !!! Câtă stăpânire de sine să aibă mirele? Cât talent să pregătească totul în avans, fără ca nimeni să nu știe absolut nimic! Doamne doamne doamne! De când nu am mai văzut un videoclip care să mă amuze într-un mod atât de categoric precum acesta.

Hai că se mai întâmplă din păcate să ajungi să ai parte de astfel de evenimente negative în viață, precum ar fi să te înșele soția, însă pe eroul nostru, femeia sa, partenera sa de viață, sau cel puțin ceea ce trebuia să fie partenera sa de viață, s-a decis să-i facă marea surpriză. Și nu numai că l-a înșelat, dar stai să vezi cu cine l-a înșelat! Tocmai cu cavalerul de onoare, tocmai cu persoana în care probabil avea cea mai mare încredere din viața sa.

Și cum a reușit să aibă grijă să rezolve situația eroul nostru? Ei bine, el a făcut-o precum un campion, i-a făcut nevestei, sau cel puțin celei care trebuie să îi fie viitoarea nevastă, cea mai mare surpriză din viața ei, sunt sigur că niciodată nu se aștepta la așa ceva! La modul că în clipa în care soțul, sau cineva îți face un astfel de aranjament(pentru că nu îl pot numi altfel), nu ai cum să te superi pe el sub nicio formă posibilă

Bine, am zis eu că nu ai cum să te superi pe el, dar și la ce a făcut femeia bărbatului, vă asigur eu că nicio femeie nu ar mai putea să se supere indiferent care ar fi răzbunarea soțului. Și culmea, aceasta nu a fost o răzbunare, ci mai degrabă aș numi-o o reglare de conturi, dar nu o reglare de conturi într-un mod urât, ci una în circumstanțele cele mai frumoase posibile, o reglare de conturi făcută cu zâmbetul pe buze, care nu o poate face pe nevastă(sau pardon, fosta nevastă) decât să își plângă de milă pentru gestul pe care l-a făcut și să își ceară iertare în genunchi în fața bărbatului pe care l-a înșelat, deși nu cred că un astfel de gest ar mai putea folosi la ceva în condițiile de față.

Deci eu vă recomand să vă uitați la videoclip și să vă dați singuri cu părerea dacă aceasta este metoda corectă de a acționa în momentul în care partenera, sau cel puțin viitoarea parteneră de viață, decide să se distreze alături de cel mai bun prieten al tău.

No comments:

Post a Comment