Thursday, July 16, 2015

DOREL transportă un TANC :))))

AOLEOOO !!! Vai de MINE! Ce se întâmplă aici :))). Nu pot să îmi dau seama cum este posibil așa ceva, cum este posibil ca cineva care probabil are multă experiență în astfel de împrejurări să facă o astfel de gafă imensă!!! Și când zic imensă nu greșesc cu absolut nimic, aș putea rectifica și înlocui cuvântul cu ”inimaginabilă” deși ar începe acest blog modest să sune cu un colț de revistă de can-can, nimeni nu mi-ar putea imputa că o astfel de greșeală nu are așa tendințe.

De ce?Păi hai să o luăm logic, prețul unui tanc depășește câteva sute de mii de euro/dolari și poate ajunge chiar până la câteva milioane (ei bine nu știu dacă câteva milioane dar peste un milion cu siguranță), la acest preț să mai adăugăm și prețul TIR-ului care îl transportă, din ceea ce am observat eu, acesta pare a fi un TIR special, însă nu sunt sută la sută sigur că nu mă înșel, însă hai să trecem și peste detaliul asta, prețul TIR-ului sigur depășește o sută cincizeci de mii de dolari/euro, iar el în momentul de față este făcut praf, praf, cu siguranță.

Am introdus toate aceste date în ecuație și am uitat să discutăm despre tot ce este mai important, și anume viața șoferului și a celui ce se află pe locul din dreapta sa, care din punctul meu umil de vedere reprezintă cu mult mai mult decât toate acele fiare care acum sunt, mâine nu mai sunt (ei bine, aici ar putea să argumenteze cineva că și natura omului este trecătoare însă nu doresc să intru într-o astfel de discuție așa că o voi abandona premeditat).

Așadar TIR-ul făcut franjuri, tancul cel mai probabil grav avariat, despre șofer nu se știe ce ar fi putut el să pățească dintr-o astfel de experiență însă cert este că nu foarte mult bine, cu siguranță el doar cu foarte mult noroc ar fi putut să scape dintr-un astfel de eveniment și nu știu în ce măsură s-ar mai putea el întoarce într-o poziție asemănătoare din care să poate reveni la volanul unui TIR conducând astfel de echipamente.

No comments:

Post a Comment