Thursday, July 9, 2015

Ascultă Sunetul Incredibil al Unei Super-Mașini Accelerând și Depășind Recordul Mondial

Cel mai șocant lucru, privind acest videoclip din scaunul de pasager al mașinii, este să o vezi cum accelerează de la 0 la 300 km/h ca într-o clipită, și aici nu mă refer exclusiv la numărul de secunde ce m-a impresionat, ci la sunetul pe care îl face mașina în momentul în care accelerația este apăsată la maxim în podea și mașina trage să ducă șoferul către impresionanta viteză de 300 km/h.

Koenigsegg a fost prima mașină care a luat recordul de cea mai rapidă mașină care reușește să ajungă la viteza de 300km/h și mai apoi să o oprească, a făcut această întreagă opreațiune în 17.95 secunde, atenție, aici mă refer și la faptul că mașina a reușit să se oprească în acest timp, să nu mă înțelegeți greșit.

La câteva zile după ce au filmat acest eveniment, cei din partea firmei Suedeze Koenigsegg au lansat pe piață un nou videoclip care se numește ”Full-noise edition” și anume doresc să promoveze modul în care sunetul pe care îl produce mașina în momentul în care accelerează maxim, și cum se aude din înăuntrul ei.

Și ce sunet impresionant este, în momentul în care te aflii la bordul acestei mașini, te simți precum ai fi la bordul unui bolid de Formula 1, imaginați-vă ce forță gravitațională exercită această mașină dacă are puterea de a accelera și mai apoi opri în doar 17.95 secunde.

Însă de ce să vorbim despre aceste impresionante calități ale mașinii fără să vi le arătăm, eu zic că mai bine este pentru toată lumea ca să vizionați acest videoclip și să vă convingeți singuri de capabilitățile acestei mașini, sincer și eu am fost mai sceptic la început însă după ce am văzut cum se comportă, nu mi-a venit a crede ochilor. Așadar vizionare plăcută vă dorim.

No comments:

Post a Comment