Thursday, July 23, 2015

Refolosește LAMA de RAS! Uite cum o faci BRICI

Ai o grămadă de lame de ras care ori au fost aruncate după câteva folosiri, ori stau drept încărcătoare folosite sub aparatul de ras, cu siguranță majoritatea bărbaților care se bărbieresc cu spumă, și o mulțime de femei care urmează același procedeu s-au ”lovit” de problema că lamele de ras se utilizează prea ușor și toată lumea știe cât de mult costă să îți cumperi un pachet cu patru sau cu opt lame de ras noi și faptul că în câteva luni (acum depinde și de perioada la care efectuezi o bărbierire nouă) acestea se duc și trebuie să aruncăm zeci de roni pe altele noi pe care le vom folosi într-un ritm tot atât de alert precum pe cele anterioare și așa mai departe.

Dar ce ar fi dacă ar exista o metodă prin care să putem să le lungim viața, perioada de folosire, ale acestor ustensile de care ne folosim pentru a ne curăța pielea de către firele de păr nedorite? Ei bine, aceasta învățăm din videoclipul atașat un pic mai jos, în care un American a găsit o soluție, care pare să dea roade după calculele pe care acesta singur le-a făcut.

Ce ar fi dacă am putea să lungim viața unor astfel de obiecte cu 25 până la 30 la sută, nu ar fi ideal ca într-un an să putem economisi până la 100 RON doar pe simplul fapt că ne uităm la un videoclip și cu ajutorul acestuia ne facem viața mai plăcută. Ei bine dar dacă această variantă nu este plauzibilă, ar putea cineva să ne imputeze acest fapt, dacă dă greș și este doar o iluzie cum că am putea să lungim viața unor astfel de lame de ras. Păi eu zic în primul rând să vă uitați la acest videoclip, să vedeți ce prezintă acest tip în imaginile alăturate, să luați mai apoi decizia singuri dacă vă inspirați sau nu după metoda sa. Eu unul aș arunca o încercare deoarece nu mă costă nimic, și de ce să nu îmi petrec puțin timp încercând ceva ce îmi poate aduce un beneficiu major, nu?

No comments:

Post a Comment