Saturday, July 4, 2015

MORI de RÂS !!! Tom și Jerry pe Manele

ABSOLUT GENIAL ! Videoclipul asta mi-a făcut ziua mai frumoasă, pur și simplu nu mă așteptam să râd atât de mult la un astfel de videoclip. Nu sunt de fel un fan al manelelor, pot spune chiar că nu le ascult deloc însă ca și toți cei care am copilărit uitându-ne la desenele de la televizor, Tom și Jerry au fost clasicele copilăriei noastre. Țin minte prima oară când m-am uitat la un astfel de desen animat că am râs cu lacrimi, văzând ce fac cei doi.

În cazul acesta, o persoană s-a gândit să adauge un pic de piper desenelor animate Tom și Jerry, făcându-le mult mai amuzante decât erau ele. El înlocuit coloana sonoră obișnuită a desenelor, cea care nu avea prea multe fraze ci mai mult fiind construit pe baza efectelor sonore de fundal, acesta a adăugat manele, și nu aleator, întâmplător, nu, el a adăugat fiecărei secvențe manele care se potrivesc de minune cu tot ceea ce se întâmplă în desen.

Când mă gândesc ce a trebuit să fie în capul persoanei care a făcut acesat colaj - muzică - desen, nici nu vreau să mă gândesc, cum i-a venit lui în cap să adauge astfel de melodii, însă având în vedere că astfel de idei sunt tot mai întâlnite pe internet, la un moment dat am observat cum și coloana sonoră a filmelor era înlocuită cu manele, deci probabil că ar trebui să înțeleg că ar fi putut să se inspire de acolo. Însă acest aspect tot nu taie din realizarea sa, și în niciun caz nu îl putem numi plagiator sau rău interesat, el doar a dorit să facă un bine, amuzând persoanele care au crescut cu astfel de desene și intersectându-le cu muzica unor altor generații.

Cel mai bine este, zic eu, să ne bucurăm de această realizare, chit că unii s-ar putea să nu fie tocmai încântați, considerând-o o prostie, eu nu, dimpotrivă, o consider o faptă amuzantă pe care ar trebui să o luăm drept o glumă, nicidecum în serios precum o fac unii și alții.

No comments:

Post a Comment