Saturday, July 4, 2015

Mașina Cameleon ! Își Schimbă Culoarea la Comandă !!!

Eu în VIAȚA MEA n-am mai VĂZUT așa ceva !!! Pur și simplu stau să mă gândesc dacă poate să fie adevărat ceea ce văd aici... Haide să zicem că am mai văzut la viața mea câteva mașini care își schimbă culoarea, însă modul în care o face acest posesor de rx-7 este absolut extraordinar !!! Îmi pune la îndoială simțurile, creierul îmi spune că așa ceva nu poate fi adevărat sub nicio formă, în timp ce ochii îmi spun ”Tu nu vezi ce se întâmplă? Tu nu vezi cum își schimbă mașina asta culoarea? Cum poți să negi ceva ceea ce vezi și să consideri că nu e adevărat?” Ce-i drept, nu pot să îmi pun la îndoială simțurile foarte mult, îmnsă tot pot să păstrez anumite semne de îndoială.

Acum să nu discutăm despre mașină, hai bine, peste schimbatul culorii, cu greu putem trece cu vederea, dar dacă la acest aspect mai adăugăm și faptul că aceast rx-7 este absolut superb! La sfârșit în momentul în care am văzut cum accelerează am spus că nu e adevărat, pur și simplu mi s-a făcut pielea de găină. Dacă nu ești un șofer cu experiență eu aș fi de părere că nu este bine să încerci să te sui la volanul unei astfel de mașini, pentru că pur și simplu nu o poți controla, îți scapă de sub control fără să apuci să îți dai seama ce se întâmplă.

Toate adunate, acest clip este considerat de către pasionații de mașinii unul extrem de reușit, adăugând faptul că mașina are posibilitatea de a se transforma cameleonic în orice culoare posibilă, pot spune că acest videoclip va atrage și privirile celor ce nu sunt pasionați de automobilism.

Una cu una fac două, acest videoclip m-a fascinat și încă mă fascinează, deci consider că ar trebui să îl urmăriți în întregime și să îmi spuneți ce părere aveți despre acesta în cadrul comentariilor.

No comments:

Post a Comment