Saturday, July 4, 2015

Cât fac 1 + 1 x 2 ???

CEA MAI SIMPLĂ ÎNTREBARE !!! I-au pus cea mai simplă întrebare, și ce a făcut femeia? Pur și simplu a răspuns... Nici măcar ca în curtea școlii, uimitor ar fi faptul că ea se consideră o pasionată a psihologiei, însă matematica... matematica a dat-o de gol, dar poate cine știe, ce calități o avea această femeie și noi stăm aici să cărcătoțim (oare există cuvântul asta??) pe seama ei, poate s-a emoționat în timpul interviului sau poate nu a știut în acel moment să răspundă deoarece era pentru prima dată când a apărut la televizor, în fața unei camere de filmat și având și copilul în stânga ei, s-a pripit în a da un răspuns greșit.

Dar pe lângă această persoană, au fost o groază altele(hai bine poate nu o groază, dar cu siguranță ar fi fost dacă ar fi întrebat tot satul respectiv) care habar nu au avut să dea răspunsul corect, oare cum este posibil să nu știi... dar de fapt ce mă întreb eu cum este posibil să nu știi care este răspunsul corect în cazul acestei întrebari, acum câteva zile am postat un articol în care oamenii pur și simplu nu știau ce limbă se vorbește în românia... Deci această întrebare ”tricky” nici nu mă miră că le dă atâta bătaie de cap.

Din punctul meu de vedere, în România ar trebui investit foarte mult timp, foarte mulți bani, foarte multă atenție către învățământ, deoarece de acolo se trag toate relele, mai exact nu de acolo, ci din cauză aceasta, din cauza faptului că nu sunt educați tinerii din mediul rural (în special) și urban, însă totuși stăm bine, se avansează, ce-i drept în ritmul unei broaște țestoase, însă se avansează dar o mai mare atenție din partea celor care conduc țara spre acest mediu, total deficitar n-ar strica deloc!

Eu vă invit să priviți videoclipul de mai sus și să vă dați cu părerea despre răspunsurile celor ce cred că știu rezultatul însă de fapt, habar nu au cu ce se mănâncă matematica elementară, ca să mă exprim așa...

No comments:

Post a Comment