În ziua de azi traficul din România este din ce în ce mai aglomerat asta datorită numărului mare de mașini care circulă pe șoselele patriei noastre. Dintre acestea o parte însemnată sunt mașini second-hand majoritatea aduse din diferite țări ale Europei și cumpărate de la așa zișii samsari care după cum veți vedea și în cele ce urmează caută să te păcălească la orice achiziție.
Majoritatea celor care cumpără de la asemenea vânzători de mașini își dau seama abia la ceva timp de la achiziționare de eventualele probleme ascunse pe care mașina le are așa că pentru a evita pe viitor astfel de probleme urmăriți cu atenție clipul de mai jos și câteva sfaturi din partea unui specialist pe partea de daune de la o celebră firmă de asigurări.
Primul sfat al acestuia se referă la momentul inspecției vizuale a mașinii pe care doriți să o achiziționați. Acest moment trebuie să se regăsească neapărat în timpul zile și în nici un caz seara deoarece expusă la lumină se pot vedea toate imperfecțiunile și eventualele lovituri. Al doilea pas trebuie să ne uităm dedesubtul autoturismului în locul unde acesta a fost parcat pentru a observa eventualele pete de apă sau de ulei. Un al treilea pas ar fi verificarea motorului mai ales de eventualele improvizații. Aici totul trebuie să fie impecabil și nu trebuie să fii expert să îți dai seama dacă s-a umblat acolo sau dacă s-a improvizat ceva un furtun, un fir ș.a.m.d.
O problemă majoră o va constitui în tot acest proces numărul kilometrilor reali ai mașinii. După cum se știe majoritatea dintre acestea au kilometrii dați înapoi și îți este aproape imposibil fără un acces la o baza de date sau un tester să îți dai seama. Cu toate acestea există niște trucuri prin care îți poți da seama doar din vedere de faptul că acești kilometri au fost dați înapoi. Scaunul șoferului și volanul indică faptul că ai utilizat acel loc după caz pentru mai mult sau mai puțin timp așadar îți poți face idee dacă are un număr mare de kilometri.
No comments:
Post a Comment