Pregătiți-vă să vedeți o compliație cu cei mai ciudați sau nebuni cum vreți dumneavoastră să le spuneți șoferi de camion sau de alte vehicule din întreaga lume. Veți vedea așadar cum se conduce ca la carte, cum se ajunge în situații limită și se iese din ele și bineînțeles cu se dă în bară atunci când te afli la volan. Imaginile din videoclipul de mai jos sunt mai mult decât reprezentative în ceea ce v-am spus mai înainte.
Camionul reprezintă un vehicul care are dimensiunile mari și este prevăzut de obicei cu o platformă sau benă pentru a fi utilizat în transportul de materiale și mărfuri de mare greutatee. Camionul poartă generalist si denumirea de TIR în țara noastră aceasta fiind abrevierea de la transport internațional rutier.
CAmionul a câștigat popularitate pentru faptul că poate transporta diverse mărfuri care au o masă sporită cu ușurință. Istoria acestuia îl consemnează undeva în jurul anului 1920 iar de atunci structura lui a evoluat continuu. Așadar în Europa s-a dezvoltat tipul de camion cu cabină avansată mai pe înțelesul tuturor aceea în care șoferul este situat deasupra roților din partea frontală și în fața sau deasupra motorului. În America de Nord și în Australia s-a dezvoltat modelul în care șoferul se situează în spatele motorului și a roților din față.
În ambele cazuri tipurile de motor cu care sunt echipate aceste camioane sunt Diesel de dimensiun mari și cu turboalimentare pentru a pune la dispoziție forța de tracțiune optimă pentru a mișca acest vehicul atât în condiții obișnuite cât și atunci cânt acestra se află într-o pantă abruptă.
No comments:
Post a Comment