Monday, September 14, 2015

A Luat O Ciocolată Și A Băgat-o În Aluat - Când Am Văzut Rezultatul Mi-a Lăsat Apă-n Gură !!!

Vă mărturisesc faptul că desertul reprezintă cel mai important lucru din punct de vedere culinar. Așadar poți să mă lași fără carne, fără legume, fără fructe dar nu mă lăsa fără desert fie el de orice tip. Sunt convins că în asentimentul meu sunt mulți dintre dumneavoastră așa că am deci să vă arăt o rețetă pentru un desert absolut delicios și care drept vorbind nu este nici costisitoare.

Pentru rețeta aceasta atât de simplă dar incredibil de delicioasă puteți să procurați ingredientele chiar și de la chioșcul de lângă locuința dumneavoastră deoarece aveți nevoie doar de o tabletă de ciocolată de preferat fără cremă de nici un fel la interior, o foaie de aluat și un ou.

Pentru început se ia foaia de aluat și se întinde apoi se împarte in 3 părți simetrice pe lățime astfel încât parților exterioare li se aplică câte o tăietură de cuțit orizontală din centimetru în centimetru. Se poziționează apoi tableta de ciocolată în partea de mijloc cea care nu a suferit nici un tip de tăietură și apoi se împăturește ciocolata în aluat exact după tehnica prezentată în imaginile din videoclip.

La sfârșit pentru a prinde o culoare de te va face să mănânci preparatul doar din priviri acesta se unge cu ou și se dă la cuptorul care a fost în prealabil încălzit la 200 de grade timp de câteva minute. Preparatul va fi gata în doar un sfert de oră. După ce l-ați scos din cuptor este de preferat să îl lăsați pentru o perioadă să se răcească iar abia apoi să îl tăiați pentru a obține desertul perfect în farfuria dumneavoastră sau a invitaților dumneavoastră. Impresionează-i pe cei din jurul tău chiar acum gătind acest desert simplu și delicios și nu le va veni să creadă cât de bun bucătar ai devenit.

No comments:

Post a Comment