Wednesday, August 5, 2015

RÂZI CU LACRIMI !!! Cum Să Tai Un Pepene Cu Sabia Ninja !!!

De mult n-am mai râs așa cum am făcut-o când am văzut pentru prima oară videoclipul de mai jos. Vă mărturisesc că nu m-am putut abține și m-am mai uitat de câteva ori pentru că pur și simplu de câte ori mă uitam râdeam cu aceeași pofta. Sunt convins că și dumneavoastră o să vi se pară super amuzant ce a încercat bărbatul din imagini să facă și ce a reușit într-un final.

Tânărul acesta a încercat să le demonstreze prietenilor chemați în vizită că există un mod mult mai spectaculos decât cel obișnuit folosindu-te doar de un cuțit de a tăia un pepene. Așadar el și-a scos de la păstrare iataganul și a încercat să fie primul care pune în practică această metoda dintre cunoscuți. Și-a rugat soția să filmeze totul pentru a avea cu ce se mândri apoi și la prietenii de pe rețelele de socializare.

Dar iată ca vorba românească ”Socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg” se aplică ca o mânușă situației de față. Concret omul și-a așezat minuțios victima mai precis un pepene de câteva kilograme pe măsuța aflată în grădina casei. După aceea a îndreptat amenințător de câteva ori sabia către acesta iar când în sfârșit a simțit că îi va face felul atunci fatalitate pepenele a rămas pur și simplu intact după lovitura cu sabia, ba mai mult singurul lucru care a fost avariat a fost măsuța de sticlă pe care se afla acesta și a cărei suprafață s-a spart în mii de cioburi.

După toată aceasă năzdrăvănie putem trage două concluzii destul de importante. În primul rând niciodată nu încercați o nouă metodă de tăiat pepenele fără să o fi încercat în prealabil singuri în particular pentru că nu se știe cum puteți răni pe cineva, iar în al doilea rând dacă doriți să savurați un pepene împreună cu prietenii într-o zi călduroasă de vară vă recomandăm să utilizați clasicul cuțit pentru tăierea lui.

No comments:

Post a Comment