Thursday, August 6, 2015

RÂZI cu LACRIMI !!! Cel Mai Amuzant Meci De Box Din Istorie !!!

Când ne gândim la partide de box, ne gândim la imagini violente în care cei doi protagoniști își împart pumni care mai de care bine plasați în speranța că unul dintre aceștia îl va trimite la podea pe adversar sau că arbitrii vor puncta astfel încât să câștige detașat runda respectivă.

Dar iată că imaginile din videoclipul următor au violența redusă aproape la zero dar gradul de amuzament atinge cote maxime. Vă veți întreba pe bună dreptate oare cum este posibil așa ceva, iar răspunsul îl veți primi vizionând clipul. Vă asigur că după prima vizionare vă veți dori să îl revedeți cel puțin o dată, eu vă mărturisesc că mă uit la el de câteva zile ori de câte ori ma simt un pic mai supărat și îmi îmbunătățește starea de spirit imediat.

Ce se întâmplă de fapt în acest ring este de-a dreptul de povestit nepoților. Au pus alături de acest boxeur amator un cangur căruia i-au dat mânuși de box. La început eram șceptic și mă gândeam oare cât suflet să ai să pui un animal și să îl maltratezi în halul acesta dar în final am realizat cât de departe a fost de adevăr presupunerea mea inițială. Asta deoarece cangurul a dat impresia că nu sa aflat nici o secundă în pericol ba mai mult a fost stăpân pe situație de la un capăt la altul al luptei.

Odată cu primul gong boxeurul amator s-a năpustit asupra cangurului iar acesta a părut că nu reacționează deloc și totuși parcă de nicăieri acesta l-a fixat cu membrele din față la care avea legate mânuși și a început să îi care bucăți de tot felul de la pumni pânăla lovituri joase de picior. Nu i-a trebuit prea mult cangurului și după o serie de lovituri repetate l-a pus la pământ pe nefericitul oponent. Vă las să vă amuzați și dumneavoastră în continuare cu aceste imagini.

No comments:

Post a Comment