Saturday, August 22, 2015

Când Am Văzut Că Dă Cu Ulei De Măsline Prin Mașină Am Zis Că E Nebun, Dar Rezultatul E GENIAL !!!

Dacă și tu ții la curățenia interiorului mașinii tale atunci vei aprecia la fel de mult cum am apreciat eu acest videoclip. Pentru mulți dintre noi este o mare problemă să menținem curățenia la bord. Întotdeauna credem că am rezolvat problema și dintr-odată apare iar praf, iar mizerie pe bord, pe podea pe scaune și ne întrebăm cum se facă de parcă am fi în legenda Mănăstirii Argeșului când Manole construia ziua și totul se dărâma noaptea.

Bărbatul acesta a găsit soluția la problemele noastre sau mă rog la cel puțin o parte din acestea priviți cu ce idee genială a venit și care nici măcar nu este costisitoare. Problema curățării bordului poate fi rezolvată doar cu puțin ulei de măsline și câteva șervețele. Astfel nu va mai trebui să folosiți vechile produse chimice care pe lângă faptul că vă costă o grămadă de bani pot fi dăunătoare pentru sănătatea dumneavoastră.

Uleiul de măsline va reda luciul interiorului mașinii dumneavoastră fără să strice materialele din care este confecționat și până la urmă de ce să nu recunoaștem nu miroase nici chiar așa rău. După cum puteți vedea totul este strălucitor și elemente precum cotiera sau volanul odată șterse cu ulei de măsline își vor căpăta luciul ca și cum ar fi piele nou nouță.

Uleiul de măsline este singurul ulei de natură vegetală care se poate consuma imediat după ce a fost produs adică măslinele au fost presate. Acesta prezintă numeroase avantaje cum ar fi prevenirea unor boli precum cancerul, bolile cardiovasculare, diabetul zaharat. Totodată uleiul poate ajuta la ameliorarea unor dureri cum ar fi cele ale urechilor. Uleiul de măsline este folosit de către femei și pentu îngrijirea pielii precum și îngrijirea părului.

No comments:

Post a Comment