Monday, August 10, 2015

A Pus Pungi Pline Cu Apă În Pantofi Și Am Zis Că E Nebună - Când Am Văzut Rezultatul Am Fugit Să Încerc și Eu !

De câteori nu am fost nevoiți să renunțăm la achiziția unor pantofi care ne plăceau doar pentru că aceștia nu existau decât într-o mărime mai mică cu un număr decât mărimea care nu se potrivea? De câte ori nu am luat perechea de pantofi în așa fel încât ne-am gândit cî dacă îi vom purta se vor lăsa și se vor potrivi perfect pe piciorul nostru, dar mai apoi am avut surpriza să nu se lase și a trebui să renunțăm definitiv la ei și să îi lăsăm într-un colț nepurtați? Toate aceste probleme sunt convins că au apărut măcar o dată și în viața dumneavoastră.

Iată că de astăzi nu vor mai exista pentru că după ce veți vedea imaginile din videoclipul de mai jos veți putea achiziționa orice tip de pantofi vă va face cu ochiul de acum încolo. Metoda este pe cât de simplă pe atât de necostisitoare așa că nu trebuie să vă faceți griji că veți cheltui suplimentar o mulțime de bani nejustificați.

Tot ce aveți nevoie pentru această metodă sunt două pungi de plastic care să se închidă etanș ( sunt foarte bune cele pentru sandwich-uri ) și apă rece de la robinet. Pare incredibil nu? Așa și este ! După ce ați umpult puțin peste jumătate pungile cu apă trebuie să așezați pungile în asa fel încât să fie o cantitate mai mare de apă în partea din față a acestora. După toate acestea mai este doar un singur pas. Puneți pantofii cu pungile de apă în ei în congelator și lăsații acolo câteva ore până apa îngheață complet.

Puteți lăsa de seara până dimineața iar a doua zi să aveți pur și simplu pantofii gata să îi încălțați. Metoda funcționează 100% și nu există riscul să vă deteriorați încălțămintea așadar oricum ar fi veți ieși în avantaj după ce veți utiliza aceastaă metodă mai neconvențională să îi zicem.

No comments:

Post a Comment