Wednesday, June 24, 2015

RÂZI CU LACRIMI !!! Într-o zi soțul vine ...

Pentru a avea o zi perfectă nu trebuie să-ți lipsească din program zâmbetul și voia bună! N-ai simțit că lipsea ceva pentru ziua de azi ? Citește aici porția de bună dispoziție :

Într-o după-amiază soțul vine mai devreme de la serviciu acasă și își găsește nevasta cu amantul în pat.

Surprins de cele găsite la fața locului acesta îi zice amantului:

- Eu sunt un om calm așa că hai să mergem în camera alăturată să vorbim.

- Amantul fericită că a dat norocul peste el și nu are probleme mai mari merge împreună cu soțul femeii pentru a discuta că de la bărbat la bărbat.

- Fii atent ce o să facem , spune soțul. Eu o să trag două focuri de armă în aer și când va veni nevastă-mea ne vom preface că am murit.La acela care va veni primul, va rămâne cu ea.

- OK !

Soțul trage focurile de armă și după un moment de liniște în camera alăturată se aude:

- Hai Costele, ieși de sub pat că s-au împușcat dobitocii ăia.

Ion se duce din satul natal direct în Statele Unite ale Americii și ajunge John ditamai omul de afaceri

După o vreme acesta aflat în vacanță hotărăște să se întoarcă în satul natal și le dăruiește la fiecare sătean câte o hârtie de 100 de dolari

Lumea întreagă mulțumită începe să-l laude pe John ce fel de om bun este

Următorul an când se întoarce pentru binemeritata vacanță repetă gestul iar lumea din nou are numai cuvinte de laudă pentru fostul lor consătean.

În al 3-lea an acesta se întoarce în vacanță dar oferă fiecărui sătean doar 50 de dolari,

Badea Gheorghe se întâlnește cu Badea Vasile:

-Vasile ție tot 50 de dolari ți-a dat ?

-Tot măi Gheorghiță,spuse Vasile cam nemulțumit

-Eu nu mai pot să stau așa mă duc să mă lămurească de ce. Ajunși amândoi la John îl întreabă pe acesta:

-Măi John lumea e cam nemulțumită în sat, de ce ne-ai dat doar 50 de dolari anul asta?

- Știi măi Gheorghiță, e criză, băiatul meu al mic a început facultatea, cheltuielile sunt din ce în ce mai mari, banii din ce în ce mai puțini, asta e viața grea!

La care Gheorghe îi zice lui Vasile:

- Vezi tu mă Vasile, John își ține băiatul la facultate pe banii noști !

No comments:

Post a Comment