Tuesday, December 22, 2015

Și-a făcut propriul cuptor în curte - Fii atent ce se întâmplă când îl aprinde

Dacă era să stau să mă gândesc mai bine, primul meu impuls ar fi fost să nu accesez din prima clipă informația pe care am primit-o și tocmai de aceea am avut oarecare dubii, însă lucrul care m-a convins să intru pe acest videoclip a fost imaginea acestui videoclip, nu înțeleg ce efect a putut să aibă asupra mea însă m-a convins total să accesez linkul. Eu v-aș recomanda și vouă sa vizionați acest videoclip și cu siguranță nu veți fi dezamăgiți.

Din acest motiv dorim ca pe viitor să împărtășim cât mai multe astfel de videoclipuri prin care voi să reușiți să vă distrați într-o oarecare măsură și în același timp să învățăm împreună ceva nou care să ne poate ajuta pe viitor, pentru că indiferent ceea ce faci în viață în momentul în care te bazezi pe propriile tale calități, niciodată nu vei ajunge să fii uimit sau depășit de anumite situații

În clipa în care reușești să te bazezi pe propriile tale calități pentru a putea ieși din orice situație vei putea să ieși din orice situație fără să fii silit să pari într-o lumină proastă în fața celor prezenți și vei reuși mereu să le iei fața celor prezenți prin iscusința ta de a te descurca în orice situație și cu siguranță în viața oricărei persoane va veni un moment în care ești pus într-o astfel de situație în care va trebui să te descurci singur într-o situație dificilă.

1 comment:

  1. din pietre duble cine stie sa faca si fara bricheta doar lemn pe lemn din scanteie?

    ReplyDelete