Tuesday, December 22, 2015

Când a început să deseneze am zis că e la mișto dar și când a terminat desenul MAMĂ MAMĂ !!!

Băi băiatule, în clipa în care băiatul acesta a terminat să își facă treaba, vă dau cuvântul meu de onoare că am rămas total perplex, și nu, nu într-un sens rău, ci dimpotrivă, desenul pe care l-a realizat m-a uimit într-o măsură în care nu mă așteptam, și de aceea pot să vi-l recomand cu căldură pentru a vizualiza și sunt sigur că nu veți regreta cu absolut nimic acest clic realizat de dvs.

În momentul în care a început să își desfășoare activitatea, tânărul știa cu siguranță cum avea să se termine această viitoare operă la care el abia începuse să își așeze pixul, mă rog creionul, pe foaia sa de hârtie, el și-a dat seama ca va ajunge să ne uimească și cu siguranță s-a antrenat foarte mult în acest sens pentru a ajunge să realizeze astfel de desene. Filmarea lui vine ca un plus la tot ceea ce a făcut până acum și ne arată tuturor opera sa.

Nouă ne-a plăcut foarte mult acest videocli și tocmai de aceea ne-a trecut prin minte să îl împărtășim cu voi și suntem siguri că o să vă facă într-adevăr o plăcere deosebită să vedeți modul în care termină această persoană desenul din imaginea de față iar în cazul în care vă veți gândi să îl distribuiți mai departe, noi suntem siguri că le veți face ziua mai frumoasă și vor aprecia și ei acest cadou din partea voastră.

No comments:

Post a Comment