Wednesday, December 23, 2015

Dacă vezi cum se fabrică o anvelopă reșapată îți vei dori din suflet una acasă

Acest proces sincer să fiu cu voi este unul care pe mine mă depășește din anumite puncte de vedere. Singurul lucru la care mă pricep în materie de anvelope este să mă duc să le schimb pe cele de iarnă cu cele de vară în jurul lunii Martie, iar la sfârșitul verii, adică prin luna septembrie, octombrie, lucrul pe care îl fac este să le schimb pe cele de vară cu cele de iarnă pentru a nu întâmpina dificultăți în momentul în care încep ninsorile.

Dacă îmi este permis, nu voi putea comenta prea mult pe urma acestui videoclip deoarece doresc să vă las pe voi să fiți inspirați de realizările celor care reușesc astfel de opere, doarece modul în care sunt făcute aceste anvelope este un proces, care în sinea sa trebuie văzut cu proprii ochi și nu povestit de către un al treilea povestitor care nu poate avea nicio părere clară asupra procesului fără să fie implicat în el însuși

Deci practic din punctul meu de vedere, persoanele în cauză, mai exact singurele persoane în cauză care pot explica un astfel de proces sunt în sinea lor doar meșterii, mai exact lucrătorii care cu asta își ocupă timpul de mai mulți ani și au ajuns să fie stăpâni pe meseria lor fără ca cineva să le poată reproșa faptul că nu au realizat meseria cum trebuie sau că nu le-a ieșit ceva precum ar fi dorit.

No comments:

Post a Comment