Friday, January 8, 2016

Privesc de o oră continuu la mașinăria asta și nu îmi vine să mă opresc !!!

Trebuie să vezi neapărat ce face mașinăria asta. Te vei convinge cât ai clipi de cât de minunat este să privești cum lucrează pur și simplu singură și realizează o piesă extrem de complicată fără să fie nevoie de un ajutor extern. Pur și simplu îți lasă impresia că este venită din viitor. Urmărește imaginile și îmi vei da dreptate la sfârșit.

Acest strung de metal sau de prelucrare a metalelor cum este denumit face parte dintr-o clasă a strungurilor care sunt destinate prelucrării materialelor extrem de greu de folosit. Chiar dacă acest strung este special destinat metalelor datorită apariției diverselor materiale considerate mai ușoare cum ar fi cele din compoziție plastică, au fost create strunguri speciale care sunt utilizate într-o gamă extrem de largă de aplicații precum și o gamă extrem de largă de materiale.

Recunosc faptul că în ceea ce privește cunoștințele mele în acest domeniu nu pot afirma decât că ele tind spre zero, dar cred că sunt în asentimentul dumneavoastră că ceea ce face această mașinărie este de-a dreptul fascinant datorită precizie de ceasornic elvețian cu care strunjește piesa.

Vă mărturisesc faptul că m-am uitat de nenumărate ori la aceste imagini și încă mi se pare că de fiecare dată când le privesc simt că descopăr ceva nou și asta mă face să privesc și mai atent următoarea dată. Distribuie acest proces de-a dreptul inedit și fascinant și cu prietenii tăi.

No comments:

Post a Comment