Saturday, January 23, 2016

Cel Mai Șmecher DOREL !!! Fii ATENT Ce Scheme Face Cu EXCAVATORUL !!!

Dintotdeauna i-am apreciat pe conducătorii de motostivuitor și de excavator pentru că munca lor mi s-a părut mereu de precizie în contextul în care mașinăriile pe care le utilizau erau imense și greu de mânuit. Ceea ce face însă acest ”Dorel” din imaginile din videoclipul de mai jos este însă de-a dreptul măiestrie.

Misiunea lui pare imposibilă mai ales că o cupă de la excavator atât de mare este greu să fie folosită cu precizie de ceas elvețian exact cum presupune acest experiment. Pentru el a pregătit trei sticle așezate pe un palet de lemn. Acestea au fost așezate în așa fel încât ar părea că locul lor reprezintă vârful unui triunghi.

Când a luat prima sticălă și a așezat-o cu minuțiozitate pe capul celei de-a doua am crezut că totul a fost o nimereală, dar când am văzut ce face cu mingea de baseball atunci m-am prins că totul era controlat și că este probabil cel mai meseriaș șofer de excavator din câți am văzut până acum. Vă veți convinge și voi de aptitudinle sale în minutul și jumăatate în care realizează tot trucul cu cele trei sticle și o minge.

Dacă v-a plăcut acest videoclip și înclusiv îndemânarea absolut fantastică a acestui ”Dorel” nu ezitați să distribuiți aceste imagini și prietenilor dumneavoastră pentru a putea să se bucure și ei de ele. Sunt convins că o să le placă și lor ceea ce face pentru că nu este deloc ușor acest lucru.

No comments:

Post a Comment