O vorbă veche spune că ”reclama este sufletul comerțului” dar ce se întâmplă atunci când prin folosirea excesivă a unei reclame se încearcă o manipulare psihologică? Păi este foarte simplu veți vedea în imaginile din videoclipul de mai jos ce s-au gândit câțiva români specializați în reclame să facă contra unui spot publicitar celebru.
Sloganul sau mesajul pe care reclama vrea să îl transmită este extrem de important. De aceea de multe ori găsirea unui slogan potrivit poate dura chiar și ani de zile și multe încercări de reclame eșuate. Cei care produc ciocolata Snikers au simțit pe propria piele acest lucru până când de câțiva ani au apărut spoturile de câteva secunde în care auzim sloganul ”Nu ești tu când ți-e foame, mănâncă un Snickers”. Așadar cu aceste cuvinte și cu imaginile reclamelor ce se încheiau cu sloganul mai înainte amintit au reușit să de aceștia lovitura.
Ei bine parodia românească este în spiritul autohton de bășcălie care pornind de la ideea că ”nu ești tu când ți-e foame” au găsit remediul într-una dintre cele mai folosite legume din întreaga lume și anume ceapa. Așadar când ți-e foame mănâncă o ceapă pare să îi îndemne pe privitori cele trei personaje care se regăsesc în această parodie.
Eu unul vă mărturisesc că m-a făcut să râd această reclamă și sunt convins că vă va binedispune și pe dumneavoastră. Vă recomand să distribuiți mai departe și prietenilor pentru a putea să râdă și ei și să nu uitați că la noi ceapa este mai bună decât Snickers-ul.
No comments:
Post a Comment