Saturday, January 9, 2016

Bărbat Interlop Găsit Într-o Poziție Nefirească: ”Da Ce-am Făcut Șefu?”

O razie a polițiștilor români avea să scoată la lumină probabil una dintre cele mai grozave vorbe a ultimilor ani ”Da ce-am făcut șefu?”. În imaginile videoclipului de mai jos veți vedea care este videoclipul originial și pe cel ce a scos vorbele astea, pe lângă toate acestea ascultați dialogul dintre procuror și infractor și vă veți tăvăli pe jos de râs.

După cum spuneam o razie a poliției la un infractor cu ștate vechi s-a transformat în cel mai hilar moment văzut vreodată. După cum este procedura unul dintre cei ce au descins la locuința acestuia avea în dotare o cameră de filmat și a surprins toate momentele amuzante pe seama cărora puteți să râdeți și dumneavoastră acum.

Se pare că interlopul a vrut să se ascundă de polițiștii veniți sub canapeaua din sufragerie. Tatăl acestuia a invocat faptul că nu este acasă, dar la o cercetare mai atentă acesta a fost desoperit într-o ”poziție nefirească” ascunzându-se sub canapea. La vederea polițiștilor și a faptului că a fost demascat a început să întrebe ”Da ce-am făcut șefu?”.

Punctul culminant al discuției după părerea mea este momentul în care în timp ce este percheziționat corporal un polițist îl întreabă ”De ce dormi ca găinile mă băiatule?”. Vă las să urmăriți tot dialogul spumos dintre aceștia și vă invit să distribuiți și prietenilor acest videoclip pentru a se amuza și ei.

No comments:

Post a Comment