Monday, June 27, 2016

RÂZI CU LACRIMI !!! Bancuri, bancuri, bancuri... !!! Distribuie mai departe și prietenilor !!!

Ion și Maria:

- Ioane m-au prins unii și m-au violat într-o casă de la marginea pădurii trei zile la rând.

- Cum fă trei zile că tu nu ai lipsit de acasă decât o singură zi.

- Păi mă duc și mâine și poimâine.

Proaspăt însurat, Bulă este chemat în armată și este repartizat la divizia de vânători de munte. După vreo cinci-șase luni de instrucție fără nici o zi de perimisie, în mijlocul iernii, unitatea are o aplicație pe munte. Aplicația se desfășura chiar în zona unde era satul în care Bulă își lăsase proaspăta nevastă. Ca un om generos ce era comandantul diviziei îi acordă soldatului Bulă o noapte de răgaz în care are voie să își viziteze nevasta. Fericit, acesta își punte în picioare schiurile și merge într-un suflet spre frumoasa lui soție. A doua zi se întoarce printre soldați iar seara în dormitor înainte de culcare le propune acestora o ghicitoare.

- Cine dintre voi îmi poate spune care sunt primele trei lucruri pe care le-am făcut când am ajuns acasă la nevastă-mea?

- În primul rând ți-ai salutat familia, spune unul dintre ei.

- Greșit! În primul rând m-am culcat cu neavasta-mea. Al doilea lucru?

- Ți-ai salutat familia, răspunde alt soldat.

- Greșit! M-am culcat pentru a doua oară cu nevastă-mea. Și al treilea se încumetă cineva?

- Te-ai culcat a treia oară cu nevastă-ta!

- Nu, nu, nici chiar așa, zice Bulă. Al treilea lucru pe care l-am făcut a fost să îmi scot schiurile din picioare!

În mijlocul unui lac foarte mare, se aude la un moment dat o femeie care se îneca. De pe mal un bărbat începe să strige în gura mare după ajutor. În apropierea acestuia se afla un pescar care auzind zarva se duce într-un suflet la el și întreabă ce se întâmplă. Bărbatul îi zice:

- Omule, omule, îți dau 100 de euro numai te rog eu salveaz-o pe nevastă-mea că se îneacă.

Pescarul acceptă târgul și se aruncă în apă după femeie pe care o aduce la mal după câteva minute. Atunci îi zice bărbatului:

- Acum dă-mi te rog suta de euro pe care mi-ai promis-o.

- Păi nu știu cum să îți zic dar eu am crezut că e nevastă-mea, m-am înșelat, ai salvat-o de fapt pe soacră-mea.

Pescarul vizibil resemnat spune scoțând portofelul din buzunar:

- Acum asta mi-e norocul. Spune-mi cât naiba îți datorez?

No comments:

Post a Comment