Wednesday, June 1, 2016

BANCUL ZILEI și O Poveste... AMUZANTĂ !!! Distribuie Prietenilor Tăi De Pe Facebook Dacă Ți-a Plăcut !!!

- Am păcătuit, părinte! M-am băgat într-o căpiță cu un băiat...

- Ei și ce s-a întâmplat? A vrut să te dezbrace?

- O, nu!

- Te-a sărutat?

- Vai, dar ce credeți că sunt eu?

- Te-a pipăit?

- I-aș fi rupt mâinile!

- Atunci ce naiba ți-a făcut?

- Mi-a făcut un copil !

Eram un bărbat extrem de fericit. Aveam alături de mine o ființă minunată cu care ajunsesem să mă înâlnesc de peste 1 an, așa că ne-am decis că este momentul să facem pasul cel mare și să ne căsătorim.

Exista totuși un lucru care mă deranja destul de tare. Surioara ei mai mică, cea care urma să îmi devină cumnată era extrem de frumușică, și mai mult decât atât se îmbrăca numai cu fustițe extrem de scurte, iar în obiceiurile ei nu cred că auzise vreodată de cuvântul lenjerie intimă.

Bizar este faptul că de fiecare dată când eu mă aflam în preajma ei se făcea că scapă câte un lucru pe jos și se apleca provocator mereu după el oferindu-mi o priveliște care mă făcea cu greu să mă abțin. Mi-am dat seama că o făcea în mod special pentru că aceste întâmplări se petreceau doar când nu se afla nimeni în jurul nostru.

Pregătirile pentru nunta noastră era pe ultima sută de metri când într-o zi viitoarea mea cumnată m-a sunat să mă duc la ea să verific dacă sunt în regulă invitațiile pentru nuntă.

Am ajuns și am găsit-o singură acolo. Ea în loc să îmi arate invitațiile a început să îmi șoptească ce dorințe nebune are și cât de mult mă dorește. Mai mult decât atât a spus că vrea să facem dragoste înainte de a mă însura cu sora ei. Am rămas șocat nu puteam să zic un cuvânt.

Mi-a zis că se duce în dormitorul ei și că mă așteaptă acolo dacă vreau și eu același lucru. Am rămas încremenit și mă uitam ca prostu cum urcă scările. După câteva momente m-am dezmeticit și m-am îndreptat grăbit spre ieșire.

Am deschis ușa și toată familia viitoarei mele neveste era în fața case aplaudându-mă în timp ce ieșeam. Cu lacrimi de bucurie în ochi socrul meu s-a apropiat și mi-a spus: ”Nu pot să îți exprim cât de mândru sunt de tine că ai trecut acest test. Felicitări! Fiica mea nu putea să găsească un bărbat mai potrivit decât tine. Bine ai venit în familia noastră pentru totdeauna”

MORALA: ÎNTOTDEAUNA păstrează pr3z3rv@tivele în mașină...

No comments:

Post a Comment