Sunday, July 3, 2016

RÂZI CU LACRIMI !!! Bancuri, bancrui, bancuri... Distribuie-le mai departe și prietenilor tăi dacă ți-au plăcut !

O blondă se întoarce fericită de la școală:

- Mami, astăzi am făcut sport, iar la dușuri, am văzut că toate fetele erau plate, fără forme, numai eu eram așa frumoasă cu forme mari și apetisantă. Asta pentru că sunt blondă nu?

- Nu, fata mamei, asta pentru că ai 25 de ani !

Un deținut care era condamnat la închisoare pe viață pentru săvârșirea unei crime a reușit să evadeze după douăzecișicinci de ani de pușcărie. Conștient că are poliția pe urmele lui acesta se hotărăște să se refugieze la cea mai apropiată casă pe care o găsește. Nimerește așadar în casa unui cuplu de tineri proaspăt căsătoriți. În timp ce intră prin efracție în casa acestora îi găsește pe cei doi în dormitorul conjugal dormind. Îi ia repede prin surprindere și o leagă mai întâi pe femeie de pat și pe bărbat de un scaun aflat în apropierea patului. Se duce spre femeie și se apleacă la urechea ei și o sărută. Femeia îi șoptește atunci ceva, iar deținutul iese din cameră în mare grabă pentru câteva momente.

Soțul încercând să scape de pe scaunul unde era imobilizat. Ajunge în dreptul soției sale și îi spune cu o voce șoptită: ” Draga mea, iubita mea, bărbatul asta e clar că nu a mai văzut o femeie de foarte mulți ani de zile, te rog eu fă tot ce îți cere, nu te împotrivi în vreun fel și încearcă să nu te cerți cumva cu el pentru că poate să ne omoare pe amândoi. Cred că are chef de o partidă de amor pentru că am văzut în felul cum te-a sărutat mai devreme. Fă asta cu el și încearcă să pretinzi că îți place. Viețile noastre depind acum doar de tine și de atitudinea ta. Fii tare, fii curajoasă și nu uita că te iubesc foarte mult.

Femeia cu lacrimi în ochi se uită la iubitul ei și îi respunde tot în șoaptă: ” Iubitule ai dreptate. Nenorocitul asta nu a mai văzut o femeie de peste douăzecișicinci de ani. În privința sărutului află că greșești el nu m-a sărutat, doar mi-a spus că ești drăguț și că îi place de tine și m-a întrebat dacă ținem vaselina undeva prin baie. Fii tare, fii curajos și să nu uiți că te iubesc foarte mult.

No comments:

Post a Comment