Friday, August 19, 2016

Răzbunarea pe care o soție infidelă nu o va uita toată viața ei !

” Aveam o presimțire că sunt înșelat, iar ea, soția mea îmi dădea din ce în ce mai multe semne că am dreptate pe zi ce trecea timpul. Aceasta era mai mereu zâmbitoare și râdea atunci când își butona telefonul iar dacă o întrebam ce se întâmplă îmi răspundea că la capătul celălalt al mesajelor se află mama ei. Așa-zisul stat peste programul de lucru la birou devenise o obișnuință zilnică, iar când sunam acolo după ea, colegii îmi ziceau că plecase de ceva vreme. Când am confruntat-o ea mi-a răspuns foarte degajată că este doar o glumă a colegilor ei.

Probabil cea mai clară dovadă am primit-o însă atunci când s-a dus la ora 11 noaptea după lapte și s-a întors pe la ora 2. Sfatul meu pentru toți cei ce trăiesc o poveste asemănătoare și se simt înșelați este să apeleze la un detectiv particluar. În felul acesta veți strânge dovezi palpabile care vă vor ajuta mai târziu la divorț.

Au trecut câteva luni și a venit ziua ei. Știu ce vă gândiți voi cei care citiți aceste rânduri: de ce am așteptat atâta vreme să o confrunt și de ce am ales să o fac chiar de ziua ei. Pentru prima întrebare am răspuns deja mai sus, ca să strâng mai multe dovezi pentru a le da avocatului meu și în același timp să îmi rezolv totul pentru o nouă locuință. Iar ca răspuns la a doua întrebare... am vrut să fie OBLIGATORIU DE ZIUA EI. Nu de alta dar... am întrebat-o ce vrea să facem în acea zi și ea mi-a spus că pot să plec din oraș cu băieții la pescuit că ea va fi de muncă și că nu vrea să își serbeze ziua, nu vrea să își reamintească faptul că îmbătrânește.

Ca să nu mai zic peste toate astea am găsit ascunsă bine o sticlă de șampanie și 2 pahare noi în dulap. Am crezut că îmi pleznește o venă la cap atunci, mă jur. Așa că am făcut exact ce ar face un bărbat ascultător: mi-am strâns ceva lucruri și m-am dus la un prieten zicându-i soției că plec pentru câteva zile la pescuit. Ajuns la prietenul meu am luat imediat legătura cu părinții ei și câțiva apropiați și le-am zis că vreau să îi fac o maaaarreeee SURPRIZĂ de ziua ei: să dăm buzna peste ea în cameră cu un tort, ceva baloane, confetii ș.a.m.d. Sună destul de amuzant nu-i așa? Ei bine chiar a fost! Hahaha...

Le-am dat tuturor celor anunțați întâlnire în fața apartamentului unde locuiam la 8:30 dimineața. În liniștea cea mai mare, am intrat în casă cu toții și ne-am strâns în fața dormitorului cu mama ei în frunte ținând mândră tortul și rânjind cu gura până la urechi. Trântesc tare ușa de perete și strigăm toți: SURPRIZĂĂĂĂ! Eh surpriza a fost pentru toată lumea când de partea cealaltă a ușii se aflau soția mea și amantul în pat goi pușcă holbându-se la noi absolut șocați. Mama a scăpat tortul din mână, tatăl a început să răcnească cât l-au ținut plămânii, iar eu... eu m-am prefăcut îngrozit și îndurerat de tot spectacolul din fața ochilor noștrii. Prietenii ei se agitau și țipau încercând să scoată pe toată lumea afară din cameră.

Soția mea, mă scuzați, fosta mea soție plângea în pumni și striga către mine ”Cum ai putut să-mi faci așa ceva” în vreme ce amantul se împleticea încercând să tragă hainele cât mai repede pe el și să o întindă din dormitorul conjugal.

E inutil să vă zi faptul că acesta este cel mai frumos cadou pe care l-am ”oferit” în viața mea...”

No comments:

Post a Comment