Wednesday, January 20, 2016

A Înfipt Un Dop Într-un Cub De Gheață Și I-a Dat Foc - Când Am Văzut Ce Se Întâmplă Am Zis Că Nu-i Adevărat !!!

Toți avem în casă măcar un dop de la o sticlă de vin pe care probabil am aruncat-o între timp dar acesta fiind de dimensiuni mai mici nu am ținut neapărat să scăpăm de el. După ce veți vedea imaginile din videoclipul de mai jos cu siguranță nu veți mai arunca un dop de sticlă de acum încolo ba dimpotrivă o să aveți grijă să le strângeți pe toate cu grijă.

Pentru cei care sunt sceptici și cred că acesta rămâne inutil orice ai încerca să faci cu el îi invit să urmărească primul minut din aceste imagini și se vor convinge și ei că am dreptate, iar mai apoi vor viziona întreg videoclipul pentru că întrebuințările astea sunt pe cât de simpliste pe atât de spectaculoase.

Spre exemplu nu cred că v-ați gândit niciodată că din banalul dop de plută poate fi făcut un magnet pentru frigider? Cu siguranță, nu. Priviți ce magneți ingenioși puteți să faceți din acestea punând și câte o plantă în interiorul fiecărui dop. Totodată dacă nu aveți cârlige de bucătărie pentru diferitele pungi de condimente sau alte alimente puteți să transformați un simplu dop într-un clește extrem de practic.

Dacă și tu ai probleme cu cheile și riști mereu să le scapi în apă atunci trebuie să ții minte că nu le vei mai pierde niciodată dacă îți vei confecționa propriul breloc pentru chei dintr-un dop de plută. Astfel odată scăpate în apă acestea vor rămâne la suprafață. Urmăriți toate cele 8 trucuri și veți descoperi că sunt toate unul mai interesant decât celălalt.

No comments:

Post a Comment