Wednesday, June 1, 2016

RÂZI CU LACRIMI !!! Bancuri, Bancuri, Bancuri... DISTRIBUIE Mai Departe !

- Bună ziua! Ce fel de sicrie aveți?

- Avem sicrie din stejar cu mânere de aur la 800 de euro.

- Prea scump, ceva mai ieftin nu aveți?

- Un sicriu de brad cu mânere de alamă la 500 lei, e bine?

- Ceva mai ieftin nu aveți?

- Dar cât vrei, domne să cheltuiești?

- Cam 150 lei!

- Păi atunci adu soacra să-i montăm mânere !

Papa de la Roma, Berlusconi și Obama se aflau într-un zbor cu avionul deasupra Rusiei. Avionul dintr-o dată începe să trepideze, iar pilotul îi anunță pe cei trei că se vor prăbuși și că vestea și mai proastă este că nu au decât trei parașute deși ei sunt patru. Obama zice atunci:

- Eu sunt cel mai puternic om din întreaga lume așa că mi se pare logic să mă salvez.

Acesta smulge cu forța una dintre cele trei parașute și se aruncă din avion.

Berlusconi:

- Eu sunt cel mai deștept om de pe planeta noastră așa că e absolut necesar să mai trăiesc.

Și acesta smulge o parașută și se aruncă în gol.

Papa văzând cele întâmplate se întoarce către pilot și îi spune.

- Fiule, eu am o relație mai specială cu Cel de Sus și s-ar putea să facă o minune să supraviețuiesc, iar dacă nu apucă să o facă oricum voi merge în Rai. Așa că cel mai bine ia tu ultima parașută rămasă și salvează-te.

La care pilotul foarte degajat răspunde:

- Nu e nevoie de așa ceva Sfinția Voastră, mai avem încă două parașute la îndemână pentru că cel mai deștept om de pe planetă a sărit cu rucsacul meu în spate.

Doi prieteni vânători se aflau într-o pădure. După o vreme unul dintre ei se prăbușește din senin pe pământ și rămâne nemișcat cu ochi dați peste cap și gura deschisă. Celălalt speriat de cele întâmplate scoate telefonul mobil și sună de urgență după o ambulanță.

- Alo Salvarea !? Prietenul meu cred că a murit ce să facă, ajutați-mă! strigă acesta isteric în telefon.

Operatorul foarte calm îi răspunde:

- Mai întâi trebuie să vă liniștiți dumneavoastră, iar eu vă voi ajuta. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă asigurați că e într-adevăr mort.

Se lasă liniștea, iar după aceea se aude zgomotul unei împușcături. Tipul pune imediat mâna pe receptor și spune:

- Ok, ok și acum ce facem?

No comments:

Post a Comment