Sunday, June 12, 2016

Bancurile Zilei !!! Distribuie Prietenilor Să Se Binedispună Și Ei !!!

Un cuplu într-o mașină pe serpentine...

Soția: - Dragul meu doresc să divorțez și motivul va fi impotența ta...

El calm, mărește viteza...

Soția: - La partaj voi cere casa, custodia copiilor, conturile din bancă și o pensie alimentară foarte mare...

El mărește viteza...

Soția: - Bine dar tu nu-ți dorești nimic?

Soțul: - Am tot ce îmi trebuie acum...

Soția: - Bine dar ce ai tu și eu nu am ?

Soțul: -... AIRBAG !!

Erau odată un șoricel și o șoricioaică. Cei doi se întâlnesc la o cale ferată. Fiecare dintre ei stătea de partea cealaltă a liniilor. La un moment dat șoricioaica strigă către șoricel:

- Hei tu, vino încoace să facem ceva împreună!

Acesta auzind bucuros se și gândea deja ce o sa facă cu șoricioaica. Se uită stânga dreapta, vrea să treacă calea ferata dar când ajunge la șoricioaică trece un tren cu viteză și îi taie o bucățică scurtă din coadă. A doua zi șoriceii se întâlnesc tot în dreptul căii ferate. Aceasta îl cheamă din nou pe șoricel la ea. El trece dar trenul din nou vine cu viteză și îi mai taie o bucată din coadă. A treia zi povestea se repetă, șoriceii se întâlnesc, el trece liniile ferate și trenul îi taie ultima bucățică din coadă. A patra zi șoricelul nu mai trece calea ferată și o roagă pe aceasta să vină la el de data asta. Șoricioaica acceptă și se gândește cum să facă să nu îi taie și ei trenul codița, așa că bagă coada între picioare și o ia la fugă spre șoricel. Trenul trece și îi taie acesteia capul.

Morala poveștii este: Atunci când femeile au ceva între picioare își pierd capul...

Un șoricel alerga într-un suflet să scape de pisica ce voia să îl prindă și să îl mănânce. Ajunge la un moment dat în dreptul unui grajd cu vite și intră înăuntru. Acolo găsește o vacă și îi zice:

- Vaco ajută-mă te rog să scap de pisică, ascunde-mă repede!

- Unde să te ascund măi șoricelule?

Stă vaca se gândește și îi vine ideea. Se balegă pe șoricel. După câteva momente apare și pisica.

- Vaco zi-mi repede unde e nenorocitul ala de șoarece?

Vaca dă din umeri și răspunde:

- Nu am văzut nici un șoarece, dacă nu mă crezi uită-te pe aici.

Se uită pisica ce se uită și vede ieșind din grămada de balegă o codiță de șoarece.

Morala numărul 1: Nu oricine te bagă în rahat îți vrea și răul.

Morala numărul 2: Nu oricine te scoate din rahat îți vrea și binele.

Morala numărul 3: Dacă tot intri în rahat măcar întră cu totul.

No comments:

Post a Comment