Monday, June 13, 2016

MORI DE RÂS !!! Bancuri, Bancuri, Bancuri... - Distribuie Mai Departe Pe Facebook Și Prietenilor Tăi !!!

Soția era în casă cu amantul ei, un tip bune făcut când la ușa casei suna soțul un bărbat prăpădit și vai de el.

Amantul îi deschie și îl întreabă ce vrea iar soțul răspunde:

- Păi știi eu locuiesc aici, am venit să mănânc.

Amantul:

- Așteaptă puțin! Se întoarce în casă vorbește cu soția și iese din nou la ușă:

- Ciorbă de ieri, mănânci?

Soțul:

- Da, da.

Amantul:

- Atunci vino mâine !

Consiliul local al unui orășel a observat faptul că cel mai bun avocat din oraș nu a donat niciodată un leu în scopuri caritabile. Primarul se hotărăște să-l cheme la el în birou și să-l convingă să facă o donație substanțială.

- Domnule avocat, am aflat că veniturile dumneavoastră se ridică la peste 600.000 de euro anual. În ciuda acestui fapt, niciodată până acum nu ați donat vreun ban comunității noastre.

- Dacă tot ați stat și ați pierdut timpul căutând informații despre veniturile mele, atunci de ce nu ați observat că mama mea este foarte bolnavă, iar medicamentele de care are nevoie lună de lună depășesc desconsiderat pensia ei amărâtă/

- Nu... a răspuns primarul ușor jenat.

- În al doilea rând nu știu dacă ați căutatsă vedeți că fratele meu mai mare este veteran de război și a rămas în urma acestuia într-un scaun cu rotile, iar pe deasupra este și orb.

Primarul nu știe cum să reacționeze și începe să își ceară vizibil jenat scuze, dar este întrerupt de către avocat care zice:

- În plus, sora mea mai mică a murit într-un grav accident chiar în orașul nostru și a lăsat în urma ei trei copilași orfani.

Primarul extrem de umilit începe să se scuze și mai mult:

- Nu am știut toate aceste lucruri, vă rog frumos să mă scuzați...

Avocatul nu se oprește aici și continuă:

- Nu văd de ce v-aș da dumneavoastră din banii mei, dacă nu le dau nici lor...

Bancul numărul 3

Soțul se juca alături de fiica sa de numai 5 anișori. După un timp fetița se așează pe scaun și spune:

- Gata, ajunge, pe mine mă doare capul.

Soțul surprins de reacția fetiței se întoarce mirat spre soție:

- Pe voi vă învață din copliărie să spuneți asta ?

No comments:

Post a Comment