Tuesday, May 31, 2016

BANCURILE ZILEI !!! Distribuie Mai Departe Prietenilor Dacă Ți-au Plăcut !!!

Două vecine stau de vorbă:

- Uite dragă, nu știu când să spăl rufele, de fiecare dată când spăl plouă.

- Știu eu o metdă sigură de a prezice cum o fi vremea.

- Care e aia?

- Dimineața ridici plapuma și vezi încotro arată bărbăția soțului: la stânga vine ploaia, la dreapta e soare.

- Iar dacă arată în sus ?

- Proasto ! Păi cine spală când e sărbătoare?

Diriginta îi întrebă pe toți elevii din clasă cum își petrec ei timpul liber într-o zi normală. După ce spun toți ce fac ei zi de zi ajunge și la Bulă pe care îl întreabă:

- No zii și tu Bulă cum îți petreci o zi normală ?

- Păi, spune acesta, mă trezesc dimineață mă urc pe verandă mă cobor de pe verandă, apoi vin la școală. După școală mă duc acasă mă urc pe verandă, apoi mă cobor de pe verandă, mănânc de prânz, mă urc pe verandă, mă cobor de pe verandă, mă apuc să îmi fac temele, mă urc pe verandă mă cobor de pe verandă și deja se face târziu și trebuie să mă culc.

După câteva zile diriginta vine în vizită acasă la Bulă să vadă veranda pe care acesta a povestit că își petrece majoritatea timpului. Mama lui Bulă o așteapt pe aceasta foarte amabilă și o întreabă la intrare:

- Doamna dirigintă, doriți o cafea?

Diriginta răspunde afirmativ, la care mama lui Bulă începe să strige:

- Verando adu-ne două cafele.

Un șoricel își dorea să treacă granița ilegal. Acesta se duce la elefant:

- Elefantule, vreau să trec granița, să scap pentru că nu mai suport regimul asta, îmi doresc o viață mai bună. Tu ești mare și poți să mă ascunzi și pe mine undeva să trec și eu.

Elefantul se gândește, se învârte, se tot gândește și se hotărăște să îl bage pe șoricel în buzunarul de la piept. Merg ei ce merg și ajung într-un final la graniță. Acolo lucrătorii vamali îl iau pe elefant la control. Îl verifică cu detectorul de metale și totul pare să fie în regulă. Se uită și în valiza acestuia și se pare că și acolo totul este ok. Îl percheziționează la corp și când ajung în dreptul buzunarului de la piept îl întreabă:

- Ce ai aici ?

La care elefantul bătând cu palma zdravănă pe buzunarul de la piept:

- Poza unui prieten.

No comments:

Post a Comment