Sunday, August 2, 2015

Când a Văzut Bărbatul ce Face cu Escavatorul și-a Chemat Toți Prietenii să Vadă

Din punctul meu de vedere acesta este cel mai meseriaș bărbat care s-a urcat vreodată în cabina unui Escavator. Ce poate el face este absolut extraordinar și toată lumea a rămas cu gura căscată în momentul în care a început să manevreze aparatul și să se miște printre schelele respective, toată lumea din jurul său practic a încetat din activitate și a rămas să se uite până unde poate ajunge creativitatea din punct de vedere tehnic a bărbatului care s-a suit la volanul acestei mașinării și care nu anunța la început nimic ieșit din comun.

Un astfel de șofer, în momentul în care cineva ar dori să aibă un șofer de escavator în propriul său garaj, acesta ar fi din punctul meu de vedere și din punctul de vedere al altor peste 18 milioane de persoane care s-au uitat cu gura căscată la acest videoclip(căci acesta este numărul total de vizionări pe care l-a strâns acest videoclip după uploadarea sa pe youtube) sunt sigur că ei l-ar recomanda pe acest bărbat din tot sufletul oricărui angajator în momentul în care aceștia ar fi întrebați ce părerea au despre comportamentul și atitudinea șoferului

Eu unul dacă aș fi fost șeful acestui bărbat care a reușit performanța pe care o puteți vedea cu ușurință în videoclipul de mai sus, pe cuvântul meu de onoare că i-aș oferi din toată inima un contract solid prin care să mă asigur că acesta nu ar pleca in compania mea să se îndrepte către altă societate pentru care să își facă treaba mai bine decât și-o face aici, alături de colegii săi, în compania în care este angajat. Deci persoanele care l-au privit, cu siguranță sunt interesate să vadă și alte reprezentații ale acestui ”artist” însă nu știm dacă vom mai vedea așa ceva.

No comments:

Post a Comment