Wednesday, October 5, 2016

RÂZI CU LACRIMI !!! Cum reacționează bărbații la injecții !

Dacă sunteți supărați sau v-ați trezit pur și simplu cu fața la pernă în această dimineață atunci tot ce trebuie să faceți este să urmăriți imaginile din videoclipul de mai jos. Vă garantez că în doar câteva secunde vă veți binedispune și de ce nu poate o să râdeți chiar cu lacrimi. Eu personal nu am putut să mă abțin să nu dau replay la video de câteva ori și de fiecare dată am râs cu aceeași poftă.

Câți dintre voi pot afirma că în copilărie nu au avut frică de doctor, sunt convins că nu prea mulți pentru că nu am auzit copil să nu aibă măcar frică de stomatolog. Această frică dispare totuși cu înaintarea în vârstă, sau din câte se pare că veți vedea la acestă bărbat în imaginile de mai jos nu dispare nici atunci. O banală injecție i-a dat teroare în câteva secunde și l-a făcut celebru pe internet.

Fetele se vor amuza probabil cel mai mult atunci când vor vedea aceste imagini pentru că nu se cade ca un bărbat matur să fie atât de fricos în fața unei simple înțepături. Videoclipul a adunat milioane de vizualizări de când a fost postat și comentarii de tot felul dar multe dintre ele la fel de amuzante precum întâmplarea.

Dacă ai văzut un videoclip la fel de amuzant sau cine știe mai amuzant decât acesta, postează-l în secțiunea comentarii și îl vom distribui mai departe pe rețelele de socializare. Același lucru vă îndemnăm și pe voi să faceți cu videoclipul acesta, distribuiți-l mai departe prietenilor pentru a putea să se amuze și ei.

Sursa: Youtube.com

No comments:

Post a Comment