Saturday, October 8, 2016

Prima oară am zis că e 100% TRUCAJ, dar CHIAR a prins un PEȘTE-MONSTRU pe bune !

Dacă ești pasionat de pescuit atunci clipul asta o să te ungă la suflet, dar în caz contrar o să te facă cu siguranță să nu mai refuzi data viitoare o partidă când ești invitate de prietenii tăi. Personal am crezut că lucrurile sunt regizate 100%, ba mai mult nu credeam că peștii pe care îi prinde bărbatul asta sunt reali, dar după câteva căutări am aflat că de fapt e un adevărat fenomen în ale pescuitului și are capturi ce te vor lăsa cu gura căscată. Urmărește în cele ce urmează cea mai importantă din istoria filmărilor acesteia și spune ce părere ai despre ea.

Mulți dintre cei pe care i-am întrebat despre pescuit mi-au spus că sentimentul pe care îl ai atunci când ești la o banală partidă de pescuit cu prietenii sau la un concurs sportiv este unul pe care nu mi-l pot descrie și că trebuie să fiu acolo ca să îmi dau seama de acest lucru. Ei bine până să ajung să experimentez asta m-am interesat despre mai multe metode de pescuit iar în această cursă de a aduna informații am dat peste un videoclip care la prima vedere am crezut că este un trucaj, dar ce să vezi unii oameni chiar prind pești care seamănă mai degrabă cu monștrii.

Jucătorul de fotbal american Sam Barrington a fost invitat de echipa care se ocupă cu astfel de partide de pescuit pentru a face parte din noua lor producție. Nici el probabil nu s-a gândit că va fi martorul unei capturi record. Mai mult decât atât după cum se poate vedea acesta este destul de puternic dar aproape a fost dovedit de peștele imens capturat și lucrul asta m-ar fi mirat dacă nu îl vedeam și pe imagini cât de mare este.

Dacă ai imagini cu capturi mai mari ale pescarilor fie ei profesioniști sau amatori lasă-le mai jos într-un comentariu pentru că sunt convins că sunt foarte mulți pasionați care vor să le vadă și ei. Dacă ți-a plăcut acest videoclip atunci nu uita să-l distribui mai departe și prietenilor tăi pe rețelele de socializare.

Sursa: Youtube.com

No comments:

Post a Comment