V-ați gândit vreodată cât de dificil este să poți să iei cu brio o curbă foarte strâmtă la volanul unui TIR, al unui camion, mare ca acesta? Poate mergând zi de zi în mașini mici să ni se pară oarecum la îndemână orice curbă mică pe care dorim să o luăm și să nu ne fie frică în clipa în care circumstanțele o fac să trebuiască să luăm o curbă mai dificilă.
Poate puțini dintre noi știu cât de dificil este de fapt să reușești să virezi într-o intersecție, sau într-un rond, sau într-un loc în care suntem stânjeniți de anumite obiecte care nu ne lasă să manevrăm așa cum dorim, și să nu mai discutăm de faptul că această manevră trebuie făcută la volanul unui camion, cu siguranță această sarcină care la început poate părea oarecum ușoară, ne va determina să transpirăm de emoții știind că nu trebuie sub nicio formă să lovim mașin deoarece aceasta face parte din firma la care lucrăm, și în clipa în care o avariem, ar putea însemna ca firma să aibă timpi pierduți cu această mașină și în cazul acesta profiturile să scadă, lucru care nu ar fi deloc recomandat pentru un șofer la o firmă de transport.
Dar hai să o luăm și să calculăm situația într-un mod total diferit față de cum am calculat-o până acum. Deși sunt sigur că nu se pune problema de așa ceva în cazul de față. Ce s-ar fi întâmplat dacă șoferul din imaginile de mai sus ar fi fost un începător?Gândiți-vă ce picături de transpirație reci i s-ar fi scurs pe șira spinării și pe la tâmple în momentul în care ar fi dorit să realizeze o astfel de manevră.
Din fericire, în imaginile de mai sus nu se pune problema ca șoferul să fie un începător, deoarece el știe să manevreze foarte bine volanul camionului și nu numai atât, din câte vedeți din imaginile de mai sus, cetățenii nu prea îi oferă prea mult ajutor considerând că se poate descurca și singur, deci șoferul nostru își poate considera meritele ca și dublate.
No comments:
Post a Comment