Friday, November 6, 2015

Pun PARIU Că Nici Tu Nu Știai De Ce Unele Perechi De Încălțăminte Au O Gaură În Plus !!!

Unul dintre lucrurile care m-au frământat încă din copilărie a fost ceva care pentru mulți pare banal dar căruia eu nu i-am găsit nici o explicație toată viața mea. Acesta era de fapt gaura în plus de la perechile de încălțăminte prin care niciodată nu era trecut șiretul. După ce veți vedea imaginile acestui videoclip veți înțelege care este scopul ei și o veți utiliza așa cum se cuvine de acum înainte.

Acea gaură trebuie să recunosc rămânea mereu nefolosită dar mă enerva a culme, la început credeam că este pentru aerisire dar să fim serioși nu își avea rostul în acea zonă, apoi am crezut că așa trebuie să fie și nu mi-am mai bătut capul până când am descoperit acest videoclip pe care îl împart cu bucurie cu dumneavoastră pentru că simt că am câștigat un război cu mine însumi. Așadar distribuiți mai departe imaginile pentru ca și prietenii dumneavoastră să se bucure de elucidarea acestui mister.

După cum ne arată autorul clipului acele găuri sunt special create mai ales la încălțămintea sport pentru a o fixa cât mai strâns de picior și a nu avea probleme în timpul alergării. Stiți de altfel cât de sâcâitor este atunci când simți că parcă îți ies picioarele din adidași în timp ce faci sport, dar de acum înainte nu veți mai avea această problemă.

Dacă urmați sfaturile din videoclip și faceți mai întâi cele două funde cu ajutorul șireturilor trecute prin cele două găuri de dimensiuni mici din partea superioară a încălțămintei veți putea fixa și dumneavoastră strâns pe picior și veți remarca faptul că acest tip de a lega șireturile nu se slăbește niciodată.

No comments:

Post a Comment